2012. július 30., hétfő

Elfogyott 1.

Sziasztok!

Egy ideje eszembe jut már eltenni azokat a flakonokat, amiket kiürítettem. Persze vannak biztos olyanok, amiket elfelejtettem (fogkrém tutira, meg a szájvizek is), de azért van még mikor automatikusan landolnak a kukában. Amit megmentettem, azt most megmutatom.


Balea tusfürdők: régi nagy kedvencek, szerintem ár-érték arányban verhetetlenek. Mivel Brüsszelben nem lehet kapni, más után kellett néznem. (250-300 Ft/300ml)

Yves Rocher Jardin du monde lótuszvirágos tusfürdő: ez lett az új kedvenc! (3€/200ml)

Nivea Pearl beauty izzadásgátló stift: ezt nem cseréltem le már jó ideje, nagy kedvenc lett az elmúlt években, de mivel volt egy pár DM kuponom dezodorokra és amúgy is kellett kintre, hát kénytelen voltam. Most a Dove Invisible dry Anti white marks-ot nyúzom, de nem olyan jó, mint a Nivea. (kb. 700 Ft)

Sunfleur bőrmegújító arcradír: erről elmaradt a teszt, de még lehet, hogy pótolom, így csak annyit mondanék, hogy újra fogom vásárolni! (690-890 Ft. - attól függ hol veszitek)

Sunfleur kímélő sminklemosó arctej: róla volt már teszt ITT, továbbra is szeretem, jól megvagyunk, már van belőle másik és ha addig nem leszek kísérletezős kedvemben, akkor maradok is ennél. (690-890 Ft. - attól függ hol veszitek)

Yves Rocher korpásodás elleni sampon: már a sokadikat fogyasztom, mivel szilikonmentes és korpásodás elleni is egyben, de nem vagyok maradéktalanul elégedett vele. Úgy vagyok vele, mint Viki, hogy egy idő után semmi nem jó, ami nagyon idegesít most, mert szilikonmentes korpásodás elleni samponból nem sok szaladgál a piacon, mással meg nem merek kísérletezni, télen is nagyon megszívtam amikor kipróbáltam a Pantene új cuccait. (5.90€/200 ml)

Head and shoulders sampon: a szilikonmentes korszakom előtt ezt használtam sokáig, általában a citrusos verziót, de az utolsó pont nem az volt. (kb. 1200 Ft/500 ml)

Ezen kívül amit használok még állandó szinten az az Elmex fogkrém, mert nekem a fogorvosom azt mondta és én hiszek neki, valamint Listerine szájvíz, mikor éppen melyik. Most a lila volt legutóbb, itthon a kékeszöld van éppen. 

Ennyi lett volna, továbbra is igyekszem odafigyelni a kiürült csomagolásokra és ha összegyűlik egy újabb adag, mindenképpen beszámolok róla! 

1 megjegyzés:

  1. A Yves Rocher dolgokat én is nagyon szeretem, kellemes illatuk van - bár tőlük még sampont nem, csak tusfürdőt, testápolót és parfümöt használtam. :)

    http://roseballerina.blogspot.hu/

    VálaszTörlés