2012. augusztus 1., szerda

Körömlakk haul: Lovely & Miss Sporty

Sziasztok!

A mai posztban 3 körömlakkot fogok megmutatni Nektek. Nem is én lennék, ha nem körömlakk vásárlással kezdtem volna az itthonlétemet. :)
A Rossmannban le voltak árazva a Lovely termékek, így jobban megnéztem őket, most először és találtam is pár színt, amit tetszett. Két lakkot választottam végül, egy kéket és egy menta színűt. A Miss Sporty lakkot ajándékba kaptam.


Az ecseteik közül a Miss Sportyé tetszik a legjobban, szinte 1 húzással befedi az egész körmöm. 



A kék lakk a Trend Edition Jeans Club nevű kollekcióból való és nem nagyon van semmi megkülönböztető jelzése, csak annyi, hogy Nr.3.


A Miss Sporty lakk a Clubbing Colours Quickdry lakkok közül való és persze neki se nagyon van száma. Talán 16 van az üveg alján, de erre nem mernék életbiztosítást kötni.


Ez a menta szerelem volt első látásra, azokkal az apró arany csillámokkal. Wonder nails Amazin Amazone és szintén csak annyit van rajta, hogy Nr.3. Volt egy sárga testvére is, már bánom, hogy akciósan nem vettem meg. Viszont 500 Ft-ot nem adnék érte, gyönyörű szín ide vagy oda. 


Az üvegben levő szín ragadott magával mindkét lakk esetében és hát nem mondom, hogy határtalanul boldog vagyok. 
Itt 1 rétegben láthatjátok. Hát nem túl meggyőző. 

2 rétegben sem az igazi még, legalábbis a kék nem, a menta egészen olyan már, mint amit vártam, de lehet, hogy legközelebb megpróbálok 3 vékonyabb réteget. 
Száradásukat tekintve nincs panasz, gyorsan száradnak. 


Amennyire nem voltam elégedett a Lovely lakkokkal, annyira kellemeset csalódtam a Miss Sportyban. Egy rétegben is tökéletesen fed és gyönyörű a színe. :) 



Nektek megvan valamelyik lakk? Mik a tapasztalataitok? 

6 megjegyzés:

  1. Az a kék nagyon szép. Mindig elmegyek a Lovely-k mellett.
    A Miss Sportynak meg a kupakon a matricán kell lennie a számának, elvileg, de nevük azoknak sincs. :S

    VálaszTörlés
  2. Hű, a halvány zöld nagyon csini. :)

    VálaszTörlés
  3. Tök jó színe van a Miss Sporty lakknak, de nekem sose tartósak. :/

    VálaszTörlés
  4. Én jobban szeretem a Miss Sporty féle ecseteket :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép a Miss Sporty! :)

    VálaszTörlés
  6. Nemrég elcsábultam egy akciós Miss Sporty lakkra és magam is meglepődtem, hogy milyen könnyű volt vele dolgozni, szép volt a színe és nekem a tartósságával sem volt semmi gondom. Nem is tudom, miért ódzkodtam tőlük egy ideig :)

    VálaszTörlés