2012. július 26., csütörtök

Egy kis személyes...


Sziasztok!

Ma egy kicsit személyesebb poszttal jelentkezem. Eredetileg ez egy díj, amit Barbitól kaptam, de elég sokat keringett már a blogvilágban, ezért én már nem küldeném tovább. Viszont a kérdésekre válaszolok, hiszen így Ti is kicsit jobban megismerhettek!

Kedvenc színű tollad?
Régen rengeteg naplót írtam, így nagyon szeretem a tollakat, és az egyetemen a jegyzeteim is mindig színesek voltak, minden szépen kiemeltem. Kedvencem a rózsaszín és az égszínkék, márka pedig a Stabilo.

Szeretnél Amerikába látogatni?
Igen, nagyoooooon. Minden vágyam egy pár hét New Yorkban, valamint Las Vegas és Hollywood meglátogatása is.

Honnan tanultál, vagy tanulsz sminkelni? Honnan inspirálódsz?
Minden lány életében eljön az a pont, amikor megveszi élete első szemceruzáját vagy szempillaspirálját. Van, akinek ennyiben ki is merül a sminkelés, de vannak akiket ez sokkal jobban vonz és ezek az emberek akaratlanul is figyelnek minden ilyesfajta hatásra, ami éri őket. Komolyabban kb. 1 éve foglalkozom a dologgal, addig nem nagyon tudtam én sem, mi az a satírozás vagy kontúrecset. Az első blog, amit olvastam PlastickTinkerbell blogja volt, majd Crystalmakepupstudio Timi és így sorban jöttem a többiek. Külföldi youtube videókat szoktam még nézni, valamint rengeteg képet az interneten.


Szoktál tornázni?
Igen, hetente többször járok edzőterembe. Kedvencem a Sh'bam és a Bodyattack, de szoktam futni, biciklizni is, ha olyan kedvem van.

Szereted a kakaót?
Hideg tejjel és rengeteg kakaóval igen, de nálam ez időszakos, nem iszom minden este, csak nagy ritkán, mikor rám jön.

Van háziállatod?
Magyarországon igen, egy németjuhász kutyus.

Jászol valamilyen hangszeren?
Nem, sosem érdekelt a dolog.

Mi leszel ha nagy leszel?
Papírforma szerint közgazdász turizmus-vendéglátás alapszakon. Hogy mit fogok dolgozni, az már egy másik kérdés. :)

Kedvenc illatod?
Jelenleg a Gucci Flora.

Kedvenc rajzfilmed?
Húúú, ebből sok van, nagyon szeretem a meséket. Aranyhaj, Mackótestvér, Lecsó, sorozatokból pedig Hupikék Törpikék, Gumimacik.

Szereted a dinnyét?
Igen, a sárgadinnyét és a görögdinnyét is nagyon szeretem.Magában is és a sárgadinnyét például salátában vagy sonka mellé is.


Remélem tetszett Nektek ez a poszt! Ha van kedvetek kérdéseket küldeni nekem, akkor ha összegyűlt egy újabb posztra való, akkor csinálok még ilyet! (Akár emailben, akár kommentben is írhattok!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése