2013. május 26., vasárnap

Nail Club Mint

Sziasztok Szépségek!

A Nail Club mai felvonásában ismét egy szín van terítéken, méghozzá a nagy kedvenc pasztell: a MENTA. Megtalálni a tökéletes menta lakkot nagyon nem egyszerű dolog, még nekem sem sikerült. Az eddigi leginkább menta színem az Essence Season of extremes kollekció egyik darabja, de olyan lassan szárad, hogy nagyon ritkán használom csak. (Egy Seche Vite valószínűleg segítene rajta.) Ezen kívül a You Rock kollekció mentáját és a Lovely egyik tavalyi kollekciójának csillámos mentáját birtokolom, a többi hasonló inkább zöld, vagy pisztácia szín.

Gondban volta a témával, hogy mit alkossak, mint mostanában úgy általában, így kicsit kutakodtam és Pshiiit egy maniját szabtam át az én kis menta világomra. Alapnak a Moyra 91 ezüst lakkot használtam, valamint az elkészítéshez díszítőszalagot. Nagyon megkedveltem ezt az eszközt, igazán könnyen és gyorsan lehet vele dolgozni, csak az elején kell egy kicsit türelmesnek lenni. Viszont sokkal egyszerűbb vele dolgozni, mint celluxot használva.

Kivételesen most a végeredménnyel is meg vagyok elégedve, remélem Nektek is tetszeni fog.












A végén kicsit még változtattam rajta, rákentem egy lime csillámos fedőlakkot, aminek az alapja is lime, szóval a színek teljesen megváltoztak, már nem menta, hanem zöld, de nekem így is nagyon tetszik. 

Nektek melyik a kedvenc menta lakkotok? 




A többiek munkáit itt találjátok:



22 megjegyzés:

  1. Wow.. Nagyon igényes és szép lett. ;)
    Èn is hasonló manikűrt tervezek. :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon igényes szép, és kidolgozott tetszik!!!

    VálaszTörlés
  3. Te jó ég, ez gyönyörű! Mindkét verzióban tetszik, gratula!

    VálaszTörlés

  4. Mind2 tetszik, de természetesen az arany színű díszítéssel, egy picit jobban :)

    VálaszTörlés
  5. Oh, ez nagyon tetszik, nagyon szép lett *.*

    VálaszTörlés
  6. Hú Flory ez valami csodaszép lett!:)

    VálaszTörlés
  7. az első verzió eszméletlen jó lett! nagyon tetszik, ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon klassz lett! :)

    Én is menta lakkot viseltem a héten. :) http://moonangelstories.blogspot.hu/2013/05/notd-menta-es-ezust.html

    VálaszTörlés
  9. JAJJ de szépséges!!!! :) Ez a hét kedvence!:) A lime fedő nagyon feldobta, még akkor is, ha eltűnt a menta jellege:)
    (Én is próbáltam egyszer ilyet, lilában. Szalag nélkül, szabad kézzel. Nem lett szép:D)

    VálaszTörlés
  10. Awwwww de jó lett! Imádom :)

    VálaszTörlés
  11. ÁÁÁÁ FLORYYYY!!!! :D Ez tényleg baromi jó lett! :D

    VálaszTörlés
  12. Hű! Ez nagyon szép lett. Mindig is irgyeltem azokat, akiknek van idegzetük ilyet elkészíteni. Én beleőszülnek a díszítőcsíkok levágásába és felragasztgatásába... =)

    VálaszTörlés
  13. uhh ez nagyon nagyon jó lett :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  14. Woow, de nagyon szép lett! *-*

    VálaszTörlés
  15. Aztaaa! Ez nagyon vagány lett! Ez tetszik eddíg a legjobban! :)

    VálaszTörlés
  16. Szuper lett, mint mindig, viszont az első verzió jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  17. minden idők kedvence :)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  18. Te jó ég, ezzel magasra tetted a mércét! Nagyon ütős lett!! :)))

    VálaszTörlés