2012. május 13., vasárnap

Nail Club Marble Nails

Sziasztok!

A héten egy egyszerűnek látszó, de viszonylag nehéz technikát választottunk, méghozzá a márványos körmöket. Már régen ki akartam próbálni a water marble körömdíszítést, de eddig sose vitt rá a lélek. Nézegettem videókat, egyszerűnek tűnt, még akkor is ha egyesével kell megcsinálni az összes körmöd. 

Hát elárulom: baromira NEM EGYSZERŰ! Én, de azt hiszem a többiek is, nagyon megszenvedtünk vele, órákon át próbálkoztunk és nekem még így sem tetszik az eredmény, de már muszáj volt valamit prezentálnom. 

Egyáltalán nem mindegy, hogy milyen lakkokat használ az ember, azok hogyan viselkednek egymással és a vízzel. Az sem mindegy, hogy mennyire gyorsan csinálod meg a köröket, valamint a mintát. A víz hőmérséklete is befolyásolja az eredményt, a "nagyok" szerint szobahőmérsékletű desztillált vízzel a legjobb, hát nekem még így is sikerült elrontani. 

Még most sem tudom mi a titka tulajdonképpen, de egyszer csak elkezdett jó lenni. Előtte, ha már a minta legalább szép volt, tuti, hogy összemosódtak a színek. 

Nagyon kell vigyázni a fedőlakkal is, mert elkezdi lehúzni a hártyás réteget, amit a minta képez az alapon amit aláfestettünk. 

Tehát csak erős idegzetűeknek ajánlom, nekem biztos el kell telnie egy kis időnek mire újra nekilátok - ha egyáltalán lesz ilyen. 

A művem - és a többiekét is - ezek tudatában nézzétek és osszátok meg a tapasztalataitokat velünk evvel kapcsolatban, hátha tudok valami kézzel foghatót tanácsolni. 


Napfényben:



Természetes benti fényben:



A többiek munkája: 



20 megjegyzés:

  1. Ez aztán überbrutál lett! Nagyon szép *_*

    VálaszTörlés
  2. az volt az első gondoltam, hogy ----------:DDDD gyönyörű lett, nagyon ügyes vagy!!!!

    VálaszTörlés
  3. szerintem nagyon szép lett! :)
    én is tudom, hogy mennyire nehéz...

    VálaszTörlés
  4. Bazmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg! :o :o :o a legjobb eddig amit láttam :o És még Te panaszkodsz???? :D Ügyes vagy nagyon :)) SZUPEEER ♥

    VálaszTörlés
  5. Hát köszi lányok, nem gondoltam volna, hogy akárkinek tetszeni fog, mert nekem nem tetszik. :):) DE ezek után lehet próbálkozom még. :P

    VálaszTörlés
  6. Hallod, nekem nagyon bejön!
    Én egyszer próbáltam, de nem volt elég jó az idegrendszerem hozzá.. :D

    VálaszTörlés
  7. Hú Flory ez irtó jó lett, a színek is meg a minta is :) Nagyon ügyi vagy, le a kalappal!

    VálaszTörlés
  8. Szerintem nagyon komoly lett!

    VálaszTörlés
  9. húúú .. nagyon ügyes vagy , szép lett ;)

    VálaszTörlés
  10. de álllati!!!!!!!!!!!!! nagyon hippis! imádom:))

    VálaszTörlés
  11. Ez tényleg egész ügyes lett, még a színkombó is jó választás! :)

    VálaszTörlés
  12. irigylem, hogy iylen szépen sikerült! Nekem sosem jön össze, pedig már nem egyszer próbálkoztam vele. :S Szerintem a lakkjaim túl gagyik hozzá. XD

    VálaszTörlés
  13. Szerintem nagyon jó lett, szóval ne panaszkodj :)

    VálaszTörlés
  14. Wao! Nagyon szép, nekem a tied tetszik a legjobban! :)

    VálaszTörlés
  15. Wooow, ez nagyon ott van a szeren:-)

    VálaszTörlés
  16. Flory,mind a színek,mind a megvalósítás szuper és ezt komolyan is gondolom :)

    VálaszTörlés
  17. Hű, hát nekem ez tetszik nagyon :)

    VálaszTörlés
  18. KÖSZÖNÖM mindenkinek, főleg az eddigi 706 megtekintést, magasan veri az összes többi bejegyzésemet. Örülnék neki, ha más posztok legalább fele ennyi megtekintést produkálnának.
    A minta egyébként kb. ahogy esett úgy puffant alapon sikerült, a színekben biztos voltam, azok mellől nem tágítottam. :)

    VálaszTörlés
  19. ez profi munka lett.nem tudom eddig hogy hogy nem láttam ezt a bejegyzést

    VálaszTörlés