2012. február 18., szombat

Dóri posztja No.1.

Sziasztok, Lányok!

Gondolom most meglepődtetek, hogy ki vagyok, mi vagyok! :) Nem Flory, az már egyszer biztos;) 
Megbeszéltük, hogy csatlakozom hozzá, mint társszerző, és őszintén remélem, hogy tetszeni fognak az általam készített bejegyzések is. Sminkes dolgokat nem nagyon fogtok tőlem látni, mert nem nagyon értek hozzá, de talán majd később… és ami késik, nem múlik :)
Talán azért ismerős lehetek, pár bejegyzésben szerepeltem, hol fénykép, hol csak írásos formában :)

Az első bejegyzésem egy Maybelline mini Colorama körömlakkról fog szólni.
A 94-es szám és Ultra Violet díszeleg az üvegcsén, 7,5 millis.




A képek miatt elnézést kérek, legközelebb igyekszem természetes fényviszonyok között fényképet csinálni :)
Nincs feltüntetve rajta, hogy gyorsan száradó lenne, de szerintem az, vagy csak nagyon ügyes voltam és nem kentem neki semminek… ami egyébként jó szokásom, pláne akkor, amikor sietek.
Nagyon jó a fedése, már egy rétegben is majdnem tökéletes fedést biztosít, de én azért még rákentem egy réteget, biztos, ami biztos alapon. A fedőlakkal nem akartam szórakozni, úgyhogy nem tettem rá, és így is tök szépen csillog… kíváncsi leszek, mennyi ideig bírja majd a kiképzést.
Ami az árát illeti… 2 másik Colorama kíséretében került hozzám karácsonykor, de legjobb emlékeim szerint 500-600 forint között mozoghat, pontos összeget sajnos nem tudok mondani.

No, ennyi lett volna az első bejegyzésem, majd még jövök (vagyis szeretnék;)).

Puszi Nektek, legyetek  jók! :* 



3 megjegyzés:

  1. nekem is meg van :) a kedvenc pink lakkom :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem Pink Graffiti van, de imádom^^ Jó kis lakkok ezek a Coloramák! Üdv a blogon :)

    VálaszTörlés
  3. Tegnap mosogattam este, le is pattogott rendesen a drága ;) készülhet az új körömlakkos bejegyzés :)

    VálaszTörlés