2012. február 16., csütörtök

NOTD + FOTD: Flory's Blue World

Sziasztok Szépségek!

A mai egy dupla poszt lesz, mivel ma kékben fürödtem gyakorlatilag, csak az outfit képek hiányoznak, ugyanis az egész onnan indult. Reggel kékbe öltöztem és ehhez kék smink is dukál, de aztán muszáj volt a körmöm is valami emberi formába hozni, így egy olyan lakkhoz nyúltam, amit még nem próbáltam: Orly Lunar Eclipse. Dia, ezúton üzenném, hogy nekem megszáradt, mondjuk jóval több idő alatt, mint más lakkjaim és hajmosás után MÁR kopik - oké, fedőlakk nélkül. Szóval egyelőre én sem vagyok teljesen megelégedve vele, de legalább nem használhatatlan. A színe meg szép, ehhez nem fér kétség, mondjuk egy réteg után azt hittem kuka, mert semmi köze nem volt a végeredményhez és csíkos is lett, de a második réteg rendbe hozta a dolgot. :)



Ami a sminkemet illeti, elővettem minden kék színemet és kísérletezgettem, így van benne a palettámból is, Baolish és Catrice kék is. :) A fények borzasztóak voltak, meg a hajam is, a szemöldökömről meg már nem is beszélve; nézzétek el. 




4 megjegyzés:

  1. Annyira szép vagy basszus! A gyönyörű szemeid... ahhh szóhoz sem jutok! :) És a szemöldök.. hát az enyém is hasonló helyzetben van most úgyhogy ma még ki kell irtanom, holnap buli, szombaton buli... Muszáj adnom magamra, péntek óta hozzá sem nyúltam, pedig 2-3 naponta ki szoktam szedni, hogy ne egyszerre legyen sok :D
    A lakknak is gyönyörű színe van! Kár hogy nem a legjobb.. :(
    ♥ ♥

    VálaszTörlés
  2. olyan szép vagy:$ és irigy vagyok a lakk miatt :( :)

    VálaszTörlés
  3. huuu bocsi, nekem ez valamiért kimaradt:O

    örülök hogy neked jobban bevált, de hát te se lehetsz akkor maradéktalanul elégedett vele. tartom magam ahhoz hogy csalódás volt az Orly márka..


    a sminked meg gyönyörűűű:)

    VálaszTörlés