2011. december 12., hétfő

Best of 2011 a brands.hu-n!

Sziasztok!

Mostanában elég sokszor promotálom a brands.hu oldalt, mert időnként tényleg nagyon jó termékeket lehet kifogni náluk. Amikor először rendeltem, L'oréal alapozót és szempillaspirált rendeltem, szállítással együtt 5000 Ft körül, szerintem nagyon megérte. Azóta nem rendeltem, bár elég rendszeresen megnézem.
Most érdemes bekukkantani hozzájuk, mert nagyon jó lehetőségeik vannak.

Először is a szállítási kedvezmény, december 31-ig érvényes, ha Maestro és Mastercard internetes fizetésre alkalmas bankkártyád van, nem kell postaköltséget fizetned, ami egyébként 1390.- lenne.

Ami a további kedvezményeket illeti, van lehetőség kuponok gyűjtésére is, minden általad meghívott új tag első vásárlása után egy 1000 Ft-os kupont kapsz. Ha most a Facebook oldalukra látogattok, két darab 500 Ft-os kuponnal lehettek gazdagabbak. A megívások utáni és a promóciós kuponok összevonhatóak, de a promóciós kuponokból 10.000 Ft.alatti vásárlásnál csak egy használható fel.

Múlthéten az összegyűjtögetett kuponjaimmal kihasználtam az Orly akciót, két lakkot és egy csomag ezüst strasszt rendeltem, több rendelésben leadva, hogy maximálisan felhasználhassam a kedvezményeimet, így összesen 3-4 Ft-ot fizettem talán.

A legfontosabb amiért most külön bejegyzést írok Nektek, az a brands.hu év végi akciója, ami nem 2-3 napig tart, mint általában, hanem holnap reggeltől, egészen december 30-ig elérhetőek lesznek az akcióban szereplő termékek. Ez a Best of 2011 néven fut és kiválogattam Nektek a szépségápolási akciókat.




Szerintem így az ingyenes szállítás miatt megéri benézni hozzájuk. Aki szeretne, tudok meghívót küldeni bárkinek és bármikor!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése