2011. december 11., vasárnap

FOTD - vacsira

Sziasztok!

Tudjátok, pénteken volt az utolsó estém Brüsszelben az idén, hazajöttem és nagyon készültem arra az estére, mert vacsorázni mentünk. Úgy volt, hogy közelebbről is megismerkedem az egyik belga specialitással, a feketekagylóval, de sajnos pont nem volt az étteremben, ahova mentünk és nem volt kedvünk másikat keresni. Így a kagylóvacsorám ugyan elmaradt, de legalább nagyon jól néztem ki, legalábbis ezt mondták. :) A hajam hajvasalóval besütöttem és rájöttem, hogy én mindeddig nem is jól csináltam. Most igazán szép lett és a sminkem is eltaláltam. Keresztanyu sminkcuccait használtam, mert az enyémek nagy része már el volt pakolva, így az arcomra YSL alapozót, a szememre pedig Clinique szemhéjpúdereket használtam. Nem akartam túlzásba esni, így natúr színt választottam a számra és inkább az arcomat kontúroztam jobban egy kicsit. 
Hogy tetszik Nektek? 




5 megjegyzés: