2011. október 3., hétfő

FOTD + TESZT: Essence Disco Queen mono szemhéjpúder

Sziasztok!

Ezt a sminket még pénteken készítettem, csak zsúfolt lett a hétvégém és nem jutottam el odáig, hogy megmutassam Nektek, de most pótolom a lemaradást. Már bemutattam az Essense Disco Queen mono szemhéjpúdert egy másik posztban, itt és most eljutottam a használatáig is. A színe nagyon tetszik, bár felkenve nem ennyire lesz sötét. A használata nem a legkönnyebb, kicsit darabkás, gondolom a csillogása miatt, de ezektől eltekintve a végeredmény még nagyon tetszik, mivel LILA :) Más színeket is akartam venni, mielőtt kipróbáltam volna, de lehet, hogy ezt most átgondolom és más márkában keresek ilyesmi szemfestéket. Nem akarom tovább húzni a dolgot, jöjjenek a képek. Vigyázat! Rengeteg kép következik! :)





Arc:
  • L'oreal True Match alapozó C2 Vanille Rose
  • L'oreal True Match Roll On görgős alapozó C2 Vanille Rose
  • Manhattan Soft Compact Powder Natural Look - 0 Transparent
  • Essence Summer of Love hab állagú bronzosító
Szem:
  • S-he stylezone szemhéjpúder trio 645/02 - rózsaszín árnyalat a szemhéjzugba
  • S-he stylezone duo eyeshadow 631/02 - ebből a világos árnyalatot használtam a szemöldökcsont alá highlighterként
  • Magic Visage 4-es lila paletta - 2-3 a mozgó szemhéjra
  • Essence Disco Queen mono szemhéjpúder a külső V-re, összesatírozva a középső lila színnel
  • Miss Sporty 01 fekete szemceruza
  • L'oreal Lash Architech Carbon Gloss - Carbon Black szempillaspirál
Száj:
  • S-he Stylezone aqua shine lipstick - 233
A napokban a korábban bemutatott Miss Sporty duoval fogok sminket készíteni, valamint terméktesztek is jönnek. Várjátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése