2011. szeptember 24., szombat

TESZT: Essence Disco Queen Mono Eyeshadow

Tegnap beugrottam a DM-be, hogy körülnézzek az akciós polcon. Semmit nem akartam konkrétan, mert most vissza kell fogni magam picit. Az Essence pulton megláttam, hogy a kifutó mono szemhéjpúderek 299 Ft-ért vihetők el, az eredeti 499 Ft helyett. Az árnyalatok ha jól emlékszem a 15, 25,26,27,30,33 a készlet erejéig. Szerintem megéri most  beszerezni őket.

Én a 26-os Disco Queen árnyalatot választottam. Többet is meg tudtam volna venni, de megálltam. :)
Még nem tudtam kipróbálni a smink formájában, mert a szemem még mindig nem jött helyre teljesen, de este szerintem evvel csinálok partysminket. Ha jól sikerül, majd megosztom veletek. Addig is csináltam néhány képet és mintát a kézfejemen. A felső simán, az alsó alapozóval van. Ecsettel nem volt könnyű vele bánni, ezeket aplikátorral készítettem, pedig nem szeretek avval dolgozni.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése