2011. október 4., kedd

TESZT: Új arcápolók

Sziasztok!

A Facebookon már megosztottam a képet, hogy miket fogok ma Nektek bemutatni. Igaz, hogy az arcápoló rutinom poszt még nem született meg, de ezt most nem bírom magamban tartani. Nézzük tehát miről lesz szó:

Kezdjük a Nivea make up starter arckrémmel. Amit írnak róla: 

"Niva Visage Make up starter egy könnyű nappali fluid, amely vitamin és lótusz kivonat tartalma révén hidratlja a bőrt és 1 perc alatt felszívódik. Láthatóan és érezhetően csodálatos a bőr. Az intenzív hidratált és felfrissült arcbőr csodálatosan puhává válik, készen áll a sminkelésre."

Kinézetét tekintve jól illeszkdik a Nivea családjába, üvegtégelyben van rózsazsín illetve kék csavaros tetővel. Semmi extra vonás, letisztult külső. Állaga érdekes, ilyen rugalmas, zselészerű dolog. Felvitel után valóban nagyon gyorsan felszívódik és puhítja a bőrt. Illata kellemes, használata könnyű. Korábban is próbáltam már Nivea hidratálót, jelenleg is azt használok, de ez mind közül a legjobb. Ára 1200-1400 Ft.


A következő a Vichy Eau Thermale:

"Frissítő termálvíz. Ásványi sókban és nyomelemekben gazdag. Megnyugtatja az érzékeny bőrt, megerősíti természetes védekező képességét. Minden bőrtípusra ajánlott."

Ami nekem van az egy 50 ml-es minta, az eredeti csomagolásban 150 ml-est kaphattok. Mivel tegnap kaptam, még nem volt időm nagyon tesztelni, párszor fújtam csak magamra. Kellemes hűsítő érzés, gyorsan beszívódik, nem folyik el az arcon, szerintem a sminket sem fogja bántani. Az Evian hasonló termékéhez tudnám hasonlítani, frissítő a nyári melegben. Ára kb. 2000 Ft.


Végül pedig a kedvencem következik: Vichy Purete Thermale 3in1 arclemosó:

"Arclemosó tej, tonik és szemfestéklemosó egyben. Egy mozdulattal tökéletesen eltávolítja az arc és a szem sminkjét, valamint tonizálja a bőrt. Az arc bőre friss, tiszta és bársonyos lesz. A sejtlégzést aktiváló ubuquinone-t és Vichy termálvizet tartalmaz. Nem zsíros állagú bársonyos tej. Parabénmentes. Érzékeny bőrűek is használhatják."

Egyszerűen tökáletes arclemosó. Imádom. Nem tudok betelni vele, annyira kellemes a használata után a bőröm. Krémes állagú, de érezni rajta, hogy vizes is, nem nehéz, pont jó, kevés kell belőle, szerintem sokáig elég lehet. Vichy termékről van szó, tehát nem olcsó, de úgy érzem ezért hajlandó leszek pénzt kiadni, hiszen ebből is csak két pici mintát kaptam. Ára kb. 4000 Ft.


A képen levő alapozót még nem próbáltam ki, de hamarosan erre is sort kerítek.

Ti használtok Vichy termékeket? Melyiket?



2 megjegyzés:

  1. én pont most készítem az arcápolási rutinom bejegyzést :D

    VálaszTörlés
  2. várom :) nálam is érik már nagyon a dolog, csak sokkal jobb lenne egy video formájában, amihez még nincs akkora bátorságom :)

    VálaszTörlés