2011. október 26., szerda

Manhattan Winter Limited Editions - Love for the first sight

Sziasztok!

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én kezdek teljesen megbolondulni ezektől a téli limitált trendkiadásoktól. Egyre csak jönnek és én csak kapkodom a fejem, a listám meg bővül. Egyetlen előnye van a dolognak, eldöntöttem idén karácsonyra csak ajándékutalványokat kéri, persze drogériásat és utána akkora shopping túrát szervezek, hogy öröm lesz nézni :)
Ebben a posztban a Manhattan két téli kiadását mutatom be, amit már Lollynál láthattatok, de ha nem akkor itt van, kiegészítve kicsit az árakkal is. Nem tudom, nálunk kapható lesz-e, de ezentúl minden este imádkozni fogok érte. :)

Nézzük először a Sinners & Saints kollekciót:

Szempillaspirál: 5.99 Euro

Szemhéjpúder monok: 3.99 Euro
Színek: Dark desire, Holy smoke, Innocent dream, Devil holy, Paradise soul, Burning heart
Személyes kedvenc ezekből a

Lipjelly: 3.99 Euro
Színek: Hot Demon, Dirty Love, Oh My Glossness, Sweet Angel


Így képről tetszenek, főleg a középső két világos színű púder és a két sötétebb szájfény.

A másik kollekció a Liquid Metals egy hangyányit jobban megfogott:

Szemhéjpúder quattrok: 6.49 Euro
Színek: Gold Fever, Heavy Purple, Midnight Metals, Robotears

Szemceruzák: 3.99 Euro
Színek: Ice Ice Baby, Night Fever
Körömlakkok: 4.09 Euro
Színek: Li-La Laque, Melting Cobalt, Mettalix, Platin Lover

Evvel pedig hatalmas gondban vagyok, mert az összes egytől egyik nagyon tetszik és most így nem tudnék választani. Sajnos ezeket általában nem lehet tesztelni, remélem nem olyanok lesznek mint a Buffallo, azt eléggé sajnálnám. Megjegyezném már így képről is sokkal jobb minőségűnek tűnnek a szemhéjpúderek. :)

Nektek melyik tetszik? Tudjátok már mit kértek karácsonyra? 

3 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki a rózsaszín spirál, meg a négyes szemhéjpúdereknek is szép színe van. Nem vagyok nagy rajongója a Manhattan termékeknek de ezek még nekem is tetszenek :)


    http://youth-and-fashion.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. nekem így elsőre a mono szemhéjpúderek tetszenek nagyon *.* reméljük kaphatóak lesznek nálunk is:)

    VálaszTörlés
  3. én is, mert nekem is nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés