2011. október 26., szerda

NOTD - Time for romance

Sziasztok!

Az Essence új lakkjai közül nagyon sok tetszik és persze én is odáig voltam a csillogós színekért. Ezek közül is a Time for Romance nyerte el legjobban a tetszésem, de a másik kettőt is meg fogom venni. :) Az eredeti terv az volt, hogy ha leszedték a körmeim, amik most még fent vannak, csak akkor vásárolok lakkot. Hát ez a tervem amikor megdőlt és egyik DM vásárlás során hazajött velem, új tervet állítottam fel, miszerint csak az "új" körmeimen fogom kipróbálni. Gondolhatjátok....egy pár napig bírtam, de ki tudna ellenállni egy gyönyörűségnek, amikor ott szemez minden nap veled a sminkes asztalon és kiabálja, hogy lakkozz velem :) Amúgy is már, nagyon trék a körmeim, gondoltam teszek egy próbát, hátha fedi a lenövést. Több kevesebb sikerrel teljesítette is a feladatot, most csak nagyon közelről nézve látszik. Persze tudom, nem szép így rákenve, de messziről sokkal jobban mutatnak most, amíg nem ér rá a körmös leányzó. De ezt az apróságot nézzétek el nekem, a szín a lényeg. Egyébként úgy vittem fel, hogy a zselémre húztam egy réteg alapot, arra két rétegben rápamacsoltam szinte a csillámosat és arra rá egy fedőlakkot. Nekem még így is rücskös a csillámoktól, de ha megveszem a gel top lakkot, talán avval nem lesz ilyen a felülete. A fénye így is szép szerintem. A képen levő Manhattan lakkot a lábaimra festettem, először azokon próbáltam ki az Essence-t, mégpedig úgy, hogy 2 lábujjkörmömre festettem fel, a többi a barack színű.





(A képek minőségéért bocsi, valahogy sehogy sem volt jó.)

Nektek melyik a kedvencetek az új csillogós lakkok közül? Hogyan használjátok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése