2011. szeptember 21., szerda

New love - Wellingtons

Sziasztok!

Sokat gondolkodtam milyen bejegyzéssel kezdjek. Sminket szerettem volna nektek, méghozzá a kedvenc színemből, ami a lila, de mivel vasárnap óta allergiás reakciókat mutat a szemem, nem tudok sminkelni. A másik opció a cipő volt, mivel anyukám szerint cipőmániás vagyok, nevelőapukámat idézve pedig "A Deichmanban nincs ennyi kalucsni, mint a te szobádban!", így gondoltam megmutatom Nektek a legújabb szerzeményemet. Megmondom az őszintét, 2 éve szeretnék egy gumicsizmát. Eddig akárhol felpróbáltam, soha semelyik nem volt jó rám, mert vádliban erős vagyok és ami feljött ugyan, de megakad ott, az a bokámon bután nézett ki, hogy buggyosodik. Egyetlen helyen lehetett még anno kapni, a Jeans Clubban olyat, ami minden tekintetben jó volt rám, de persze mikor meg akartam venni, már biztos valamiért nem volt. Időszakosan jön rám egyébként ez a vágy, most éppen megint már napok óta piszkálta a fantáziám. Tegnap elmentünk a kabátjaimért a tisztítóba és megláttam egy kirakatban egy nagyon cuki fehér rózsaszín darabot. Bementem, felpróbáltam, a probléma a fent említett volt. De megláttam mellette egy másik aranyos darabot, ami nem kifejezetten gumicsizma, a lábfej része az, a többi pedig vászon anyag. Nagyon megtetszett ez a párosítás, és mivel nem olyan hosszú a szára, így nincs vele probléma, a nadrág szára is kényelmesen belefér. Nagyon boldog vagyok most vele, bár nem szeretem az esős időt, de alig várom, hogy felvehessem. Ennek ellenére még továbbra is vadászom a tökéletes igazi gumicsizmát.
Még annyi, hogy a cipőkre eléggé odafigyelek, nagyon ritkán szoktam ilyen nagyon olcsó helyen vásárolni őket, de ezt nem tudtam ott hagyni. A Familia nevű boltban vettem (Auchan üzletsor Szigetszentmiklós) 2995 Ft-ért :) Szerintem megérte. :)
Most pedig jöjjenek a képek:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése