2011. szeptember 22., csütörtök

Nail post No.1.

A mai poszt a körmeimről fog szólni. Amikor sikerül őket megnövesztenem, nagyon szépek és már általános iskolás koromban irigykedtek rám a többiek, hogy olyan, mintha mű lenne. De egy időben, valószínűleg a nem megfelelő életvitelemnek köszönhetően nagyon sokat szenvedtem velük, és nem nőttek, betörtek, minden bajom volt velük. Akkor elhatároztam, hogy műkörmöm lesz. Be is jött nekem nagyon a dolog és mikor lenőtt az építés nagyon meg voltam velük elégedve. Mivel a saját körmöm volt, csak zselével megerősítve, így nagyon ritkán törtek csak le, mikor pótolva volt, akkor ez sokkal sűrűbben előfordult. Ettől függetlenül voltak időszakok, mikor nem volt körmöm, nem volt rá időm, vagy pénzem elmenni, olyankor lakkoztam magamnak. Most éppen megint van, nem tudom meddig lesz, de addig körömlakkos poszt nem nagyon lesz. Viszont gondoltam megosztom veletek a friss állapotot, mivel most nem felejtettem el lefényképezni. Ennél bonyolultabbat akartam, de nem maradtak meg benne a strassz szívek, túl magas volt a kő és éppen nem volt a körmösömnél tippragasztó, mert nem nagyon dolgozik vele. A lila pedig egyértelmű volt, mert ez a kedvencem. Általában kockára van reszelve, mivel nekem az áll jól, de most kicsit lekerekítettük, hogy megnézzük, így milyen. Íme:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése