2014. szeptember 3., szerda

piCture pOlish - Pandora

Nem tagadom, sőt elég sokat hangoztatom is, hogy a bevásárolt PP lakkjaim közül a Pandora a kedvencem. Egyelőre. A Grace-t még csak befotóztam, utána le is mostam, mert más is fotóztam, de esélyes, hogy leveri majd a Pandorát. Addig is, ő az első számú kedvenc. Régen imádtam a lilát, nagyon sokáig a kedvenc színem volt, aztán elég hosszú ideig hanyagoltam, de most megint feltörni látszik, egyre több lila lakkon akad meg a szemem. Persze a rózsaszínt még mindig semmi nem tudja letaszítani a trónról, de hát ez már csak így marad. :) 

I don't deny, even, I voiced out loud already few times that from the polishes I bought from PP, Pandora is my favorit. For now. I only took pictures about the Grace and removed after instantly, because I took pictures about other polishes, but Grace can become the favorit as well. We will see, until that, Pandora is the best. I loved purple before, it was my favorit colour for a long time, but since a while I neglected it. Now I started to pay attention again, but pink will stay my all-time-fav colour. :)



Visszatérve a Pandorára, Hussy volt az eredetileg kiválasztott, de ez még annál is sokkal szebbre sikerült. Tökéletes PP minőség, nagyon könnyű vele dolgozni. Két rétegben fed, de nem mindegy milyen két réteget kentek fel. Két vékonyabb réteggel világosabb lesz, két vastagabb réteggel egészen mély lila, nekem így jobban tetszett a végeredmény. (Igen, már 3x kentem fel, mióta megvan. :))

Back to Pandora, I wanted to by Hussy first, but this is one is even more beautiful. Perfect PP quality, very easy to apply on. 2 coats are enough, but it matters how you apply those 2 coats. 2 thinner coats make brighter, 2 thicker coats make darker purple finish. I preferred with thicker coats. (Yes, I used 3 times already! :))

Nem is szeretnék nagyon tovább ömlengeni, mert csak csupa szépet és jót tudok róla mondani és ismételni önmagam, de egyszerűen tényleg csodálatos a szín és a lakk maga is. Jöjjenek hát a képek!

I really dont wanna seem melted about this polish anymore, because I only can say good things and repeat myself, but Pandora is really a beauty itself. Let's see the pictures!












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése