2014. augusztus 28., csütörtök

piCture pOlish: Eyre


Eyre, Pandora, Grace, Bette....mindenki odavolt értük szerintem első látásra, aki csak egy icike-picikét is megszállott körömlakk-függő. :) 
A karácsonykor vásárolt A-England lakkom előtt sosem volt még drága körömlakkom. Az OPI darabjaim voltak a legdrágábbak, de eBayről rendelve csupán kétezer forint körül mozogtak. Amikor megvettem a Rose Bowert, valahol az az erkölcsi limit teljesen elveszett ami a lakkokat illeti. Nem kezdtem el drága lakkokat felvásárolni, sőt alig vettem körömlakkot karácsony óta, de tudtam, ha legközelebb a Nailland közelébe kerülök, akkor már nem fog érdekelni, ha egy lakk annyiba fog kerülni, mint a piCture pOlish átlagosan. Ettől függetlenül szabtam egy limitet, ezt az előző posztban említettem is, 4 darab jöhetett velem haza, ezek közül ma a EYRE lakkot nézhetitek meg közelebbről. 


Az első tapasztalataim a piCture pOlish márkával....nem túlzok, ha azt mondom, nem véletlen a nagy hype meg a magas árfekvés. Kérem szépen itt bizony van minőség. Az ecset vékony, de iszonyatosan könnyen lehet vele dolgozni, csak úgy siklik fel szépen a lakk a körmünkre. A formula is hibátlan, remélem a krémes lakkokkal is ennyire egyszerű lesz dolgozni. (Igen, nem ez volt az utolsó vásárlásom. :) ) 




Azért hoztam ezt a lakkot elsőnek, mert ez tetszik a legkevésbé. Igen, tudom, hol ebben a sorrendben a logika és ha nem is tetszik, akkor miért őt választottam. Őszintén szólva, fogalmam sincs. Az első posztokban amit láttam róla, egyáltalán nem fogott meg. Aztán ahogy egyre többet nézegettem, már a nem tudom állapotban voltam. Mikor a Naillandbe értem, még akkor sem állt szándékomban egyébként megvenni, aztán valahogy mégis csak ő lett a 4. lakk. Nem vagyok benne biztos, hogy jól döntöttem, többször éreztem már úgy mióta megvettem, hogy megbántam és a kollaborációs árnyalatok egyikét kellett volna választanom, amiket egyébként még feltett szándékom beszerezni. (Legalábbis a Fool's Gold és a Sizzle színeket mindenképpen.) 


Pedig nem a színnel a van baj, hiszen nézzétek meg, egyszerűen MESESZÉP! 2 rétegben nagyon szépen fed, nem látszódnak át a körömvégek, pedig 1 réteg után még azt hinné az ember. Nekem üvegbe zárt univerzum jut róla az eszembe, nem tudom miért, holott más árnyalatok sokkal jobban hasonlítanak a galaxisra, de valahogy mégis.

Azért fényképeztem napfényben, hogy lássátok, mennyiféle apró holografikus csillám van benne és mennyire más, amikor rásüt a nap. Velem van a baj azt hiszem, vagy csak most éppen kettőnkkel együtt, de valamiért jelenleg nem működünk. Nagyon remélem, hogy meg fogom szeretni, mert alapvetően szeretem a kék lakkokat. Bár most éppen a másik kettő 2 sem tetszik felkenve, amit még a Naillandben vettem. (Flormar, Golden Rose)
Fogok még vele próbálkozni, mivel egy nem mindennapi lakkról van szó. Azt hiszem kezdésnek kicsit visszareszelem a körmeim, mert sokszor az is szokott problémát okozni. 

Az Eyre-val ellentétben a Pandorába szerelmes vagyok, a Grace-t még nem próbáltam ki, de sorban jövök mindegyik tesztjével. 








8 megjegyzés:

  1. Imádom ezt a lakkot, és gratulálok, hogy sikerült a valódi színét lefotózni! Nekem nem ment, nem is tudom, hogy megcsináljam-e róla a posztot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem mindenképpen csináld, sőt javaslom, hogy bloglovin-ra is regisztráld fel a blogod. Csak így tovább!

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Azt hiszem valahol legbelül a tudatalattim is ezt gondolja....barátkozunk még.

      Törlés
  3. Ne bánd, h megvetted, nálam, az öt új szín közül ez a 2. kedvenc, minden fényviszonynál gyönyörű :)
    Én a Grace-el vagyok így, megbántam, majd tetszett, most a Bette van a körmeimen és sokáig biztosan nem veszem elő a Gracet, pedig tegnap az is tetszett :D
    A tanulság az, h nem lenne szabad egy alkalommal több mint 2 darab lakkot venni, így jobban ki lehetne élvezni a színeket, az újdonság varázsát :D
    A Fool'S Gold meg meseszép,pedig azt hittem blog sale-es lesz, tegnap egy körmömre kentem fel és jajgatta a gyönyörűségtől, szebb mint üvegben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj ne is mond, mert azt nagyon megbántam már, hogy otthagytam. Találtam viszont belga oldalt, ahol minden van készleten, bár egyúttal félek is, hogy majd elszalad velem a ló.
      A Grace-t még nem próbáltam ki, nálam Pandora vitte egyelőre a pálmát....az valami csodálatos.

      Törlés
  4. Csodás színe van és olyan szuper körömfotókat tudsz készíteni! :)

    VálaszTörlés