2014. augusztus 25., hétfő

HAUL: Nailland + Ulpius-ház

Végre, végre, végre....8 hónap utána eljutottam újra a Naillandbe...
Kicsit nagyobb lett és az elrendezés is változott, ráadásul lányos zavaromban is voltam, így volt, amit teljesen elfelejtettem, még annak ellenére is, hogy volt listám és meg is néztem. 

Amikor tegnap megérkeztek a piCture pOlish újdonságai, tudtam, hogy azonnal mennem kell, nem várhatok péntekig. Volt egy bizonyos wishlistem ugye, tele Models Own, Zoya, China Glaze, Golden Rose lakkokkal....hát ezt sikerült átértékelni, és teljesen újat készíteni. Már csak a PP és az új lakkok körül forgott a világ. Edina posztját szerintem tegnap 10x biztos megnéztem és csak bámultam a képeket. Alig vártam, hogy reggel legyen, és mehessek. Szerintem én voltam az első vásárló, a lányok kérdezték is, hogy csak nem az új PP lakkok? Hát de, igen. Életem első piCture pOlish vásárlása, de biztos, hogy nem az utolsó. 



Az eredeti listán a Hussy szerepelt, de amikor megláttam a Pandorát, akkor lecseréltem. A Frosting szerepelt az előző listán is, azok a szívecskék megbabonáztak. Vele egyébként nagy szerencsém is volt, az utolsó darabot hoztam el. A Grace meglepő módon az első látásra megtetszett, az Eyre-t pedig egészen addig nem akartam, amíg meg nem láttam. Mivel 4 volt a limit, a kollaborációs árnyalatokból egy sem jött velem haza, amit már bánok, de ami késik, az jön, ahogy szoktam mondani. :) 

A Frosting és Pandora szerintem tökéletes párost fog alkotni együtt, már el is képzeltem, a Grace pedig nagyon szuper lesz a dolgos hétköznapokra, amikor nem mehetek mindig világító körmökkel vagy élénk színekkel a körmeimen dolgozni. 








A Flormar Beauty Toys kollekcióból a menta, a világoskék és rózsaszín volt a listán, de csak a világoskékből volt már. Kellett egy másik kék is, egy bizonyos projekthez, ezt a Golden Rose lakkok közül választottam ki, s szintén ebből a vonalból a 07-es árnyalatba Edinánál (lakkomlakkom) figyeltem fel, és csak hazafelé tűnt fel, hogy megérne egy misét az összehasonlító poszt a Barry M Gelly Grapefruit árnyalatával. Meglátjuk.
Amit még szerettem volna, az egy fehér lakk, szintén a Golden Rose vonalból, de az sem volt sajnos. Ettől függetlenül is azt hiszem eredményesen zártam (illetve kezdtem) a napot. Alig várom, hogy kipróbáljam a kollekcióm ékességeit, mert az ugye egyértelmű, hogy most ez a 4 piCture pOlish lakk lépett az első helyre.


Alapvetően könyveket venni indultam, pontosabban nyelvkönyveket a francia középfokú idegenforgalmi szaknyelvi vizsgámra, de ez kudarcba fulladt, úgyhogy egyéb könyveket vásároltam, igencsak jó akció keretében. Nyáron ugye mindig 2+1-ben lehet kapni az Ulpius kiadó könyveit, most is így volt, és mivel az vásárlásom meghaladta az 5000.- értékhatárt, 3 könyv közül választhattam egyet ajándékba. Ez egy plusz akció augusztusban, és a kis matricáimat is megkaptam a törzsvásárlói kártyámra. Így tehát 4 könyvet kaptam 2 áráért. (A francia nyelvtani könyvet az Alexandrában vettem.)




9 megjegyzés:

  1. Grace lakk a legszebb. *_* És én is pont ezt a szép kék GR lakkot néztem. :)

    VálaszTörlés
  2. Aztata! Ma Te is kirúgtál a hámból! :)))
    Én is megvettem ma a Grace, Eyre, Pandora és plusz még színt :D

    VálaszTörlés
  3. szerintem is a Grace és a Pandora a legtutibb. jókat választottál. :) A Grapefruitos összehasonlító poszt pedig nagyon jól jönne, ugyanis a Barry M nálam kívánságlistán van.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. A Pandora és a Frosting naaagyon szép *-*

    VálaszTörlés
  6. A Grace-en én is addig gondolkodtam, amíg el nem fogyott, a Frosting meg egyszerűen most nem fért bele a tegnapi keretbe. Majd Karácsonykor :)

    VálaszTörlés
  7. Pandorát megvettem, Grace-ről ugyanúgy csúsztam le, mint Suzie, az Eyre csak most kezd tetszeni, a Frosting meg cuki, de egyelőre nem érzem égetőnek a beszerzését... :)
    az a jó, hogy mindenki megtalálja náluk a maga kedvencét, csak győzzük pénzzel... :D
    ja, és a többi lakk is nagyon szép!

    VálaszTörlés