2013. február 25., hétfő

Oscar 2013 Dresses

Sziasztok!

Ugyan sosem tudom megnézni az Oscar díjátadót, sőt visszanézni sem szoktam soha, az eredményeket és a ruhákat természetesen reggel kávé közben azonnal lenyomozom. Nem történt ez most sem másként, így jöjjön egy kis ropogós Oscar összeállítás.
Nektek kinek a ruhája tetszett a legjobban? 

Világos vonal:

Amanda Seyfried - Alexander McQueen
A ruha szerintem visszafogottan gyönyörű és ez a lány is az, nekem bármiben nagy kedvencem. 


Charlize Teron - Dior Haute Couture
Az élek és vágások teszik ezt az egyszerű ruhát különlegessé, bár nekem a hófehér ruháról nem pont az Oscar jut eszembe, de a szőke rövid hajhoz remek választás.


Anne Hathaway - Prada
Az egész look egy olyan bájos nőiességet sugall, gyönyörű szerintem, bár avval még mindig nem békültem ki, hogy rövid a haja. 


Jennifer Lawrence - Dior Haute Couture
Ez a ruha az egyik kedvencem, oda vagyok az ilyen nagy és habos ruhákért. Nincs elrontva túl sok kiegészítővel és a színe is nagyon szép. 


Amy Adams - Oscar de la Renta
Őszintén szólva ez az egyik legrosszabb választás szerintem. A ruhával nincs bajom, de szerintem túl világos Amy bőrszínéhez és nem érvényesül eléggé. 


Brandi Glanville
Na az ő ruhája verte ki nálam legjobban a biztosítékot. Láttunk már sokszor magamutogató ruhákat, de az Oscar szerintem pont nem az Erotica kiállítás...és ezeket az embereket ráadásul még öltöztetik is. 



Sötét vonal: 

Szerintem mindhárom ruha borzalmas, de ez csak az én ízlésem kifejezett véleménye. :)

Naomi Watts - Armani Privé


Nicole Kidman - L'Wren Scott


Halle Berry - Versace


Színes ruhák:

Jennifer Hudson - Roberto Cavalli 
Roppant stílusos, nagyon tetszik. 


Maria Menounos - Romona Keveza
Egy színes, főleg élénk színű ruhát tudni kell viselni...pipa. 


Jennifer Aniston - Valentino Haute Couture
Szintén. A piros nagyon merész választás, de Jennifernek sikerült eltalálnia. 


Quvenzhane Wallis - Armani Junior
A mindenkori legfiatalabb jelölt, mindössze 9 éves. Ezt az egy részt láttam, amikor ő vonult be és hát meg kell vallani, nem úgy viselkedik, mint egy 9 éves. Ultracuki. :) 


Reese Whiterspoon - Louis Vuitton
Reese is pontosan tudja, hogy nyugodtan viselhet élénk színeket, a kék pedig tökéletes választás volt a szőke hajához és a világító kék szeméhez. 


Párok: 

Jennifer Garner and Ben Affleck - Gucci 



Channing Tatum (Gucci) and Jenna Dewan-Tatum
Gyönyörű pár...no comment. 


Végül pedig a fontosabb kategóriák nyertesei: 

Legjobb betétdal - Skyfall
Legjobb filmzene - Pi élete
Legjobb smink - A nyomorultak
Legjobb kosztüm - Anna Karenina
Legjobb rendező: Ang Lee (Pi élete)
Legjobb animációs film - Merida, a bátor
Legjobb női mellékszereplő - Anna Hathaway (A nyomorultak)
Legjobb férfi mellékszereplő - Christopher Waltz (Django elszabadul)
Legjobb női főszereplő - Jennifer Lawrence (Napos oldal)
Legjobb férfi főszereplő: Daniel Day-Lewis (Lincoln)
Legjobb film: Az Argo-akció (Ben Affleck)





2 megjegyzés:

  1. Jennifer Aniston és Reese Whiterspoon ruhája tetszik a legjobban *.*

    VálaszTörlés
  2. A sötét ruhák nekem is nagyon borzalmasak :/ Viszont Jennifer Aniston annyira bájos ebben a pirosban :)

    VálaszTörlés