2013. február 25., hétfő

OPI - Oz The Great and Powerful 2013

Sziasztok!

Aki rendszeresen követ, tudja, hogy nem szoktam ilyen beharangozó posztokat írni, de mostanában annyira nagy szerelembe estem az OPI lakkjaival, hogy nem tudok elmenni a következő limitált kiadás mellett szó nélkül. Eddig csak messziről csodáltam ezeket a lakkokat, de eljött az ideje, hogy beszerezzek belőlük. A Mariah Carey kollekciónál már megvolt ez az érzés, abból is KELL 3 lakk, el is kezdtem gyűjteni rájuk. A következő kollekcióból sem tudok néhány lakk nélkül élni. 

Az Oz The Great and Powerful kollekcióba 7 lakk került, ebből 3 natúr szín, 3 glitteres fedőlakk és egy liquide sand lakk. 
A natúr színek nagyon visszafogottak, kellemes hétköznapi, elegáns viseletek, de rettentően jól fel lehet dobni őket egy esti bulira a glitteres fedőlakkokkal. Gyönyörűek. 


Az én szívemet a Lights of Emerald City és a When Monkeys Fly? lakkok dobogtatták meg, de gondolkodom a mini kollekció beszerzésén is. 



Képek forrása: Google

3 megjegyzés:

  1. Lights of emeraldot pont tegnap rendeltem meg:-D
    eddig kitartottam mert eleg nude szinek es annyira nem tetszenek....de ez a fedolakk csodas!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem bírtam tovább. Eddig csak fájdítottam a szívem az OPI lakkok után, de most végem. Nem tudok sajnos sűrűn vásárolni majd ezentúl se, de van egy kívánságlistám és ez van a legelején. A többi még várat, még Mariah-t is hátrébb soroltam.

      Törlés
  2. Oh, ezek az új OPI lakkok egyre szebbek. Kiemelkedőek a csillámos fedőlakkok *-*

    VálaszTörlés