2012. április 6., péntek

FOTD - Bobbi Brown Sminkoktatás - Pirosítás

Sziasztok Szépségek!

Már sokan tudjátok, hogy részt vettem egy Bobbi Brown sminkleckén, hiszen most 3 hétvégén keresztül a Budapesten található 3 értékesítési ponton az első leckét ingyenesen biztosítja a Bobbi Brown Magyarország.

A pultok a Douglas üzleteiben vannak, a Mammutban, a Westendben és a Váci utcában. A sminkoktatás több leckéből áll, van egy 5 perces lecke, néhány 20 perces, ezek az arcápolás, alapozás, a szemsminkek, a pirosítás és ajkak, valamint az utolsó 2 lecke már 45 perces és komplett sminket jelent. Az oktatásra bármikor lehet menni, de ajánlatos előre bejelentkezni. A 20 perces leckék ára 1 termék megvásárlása, a 45 perceseké pedig 3-4 termék (nem emlékszem pontosan). 

Az első ingyenes lecke lehetősége csak most, ezen a 3 hétvégén él, az időpontokat és telefonszámokat megtalálhatjátok a Bobbi Brown Magyarország Facebook oldalán. 

Csütörtökön 12:45-re mentem a Mammutba, Katalin nagyon kedvesen már a telefonban elmondta, hogy majd ő fog engem sminkelni. A hangja kedves volt, bátran bíztam magam rá. Azt is megbeszéltük előre, hogy a pirosítós leckére megyek, ami annyit jelent, hogy 2-3 féle pirosítót próbálnak ki és ehhez illően 2-3 féle rúzst is. Mivel ezeken van a hangsúly, a szemsminkre nem jut annyi idő, de így is komplett sminkben engednek el, nem csak pirosítóban és rúzzsal. :) 

Ahhoz képest, hogy 20 percnek kellett volna lennie, Katalin sokkal több ideig foglalkozott velem és nagyon kedves volt. Elmagyarázta, hogyan kell felvinni Bobbi szerint a pirosítót és én ezt egy tükörrel a kezemben követhettem, csak úgy, mint a rúzs felvitelét. Felhívta rá a figyelmem, hogy a rúzsnak és a pirosítónak árnyalatban hasonlónak kell lennie és, hogy erre nagyon fontos odafigyelni. A szememre csak egy tusvonalat kaptam, de bőven elég is volt. 

Kaptam először egy nappali, halvány rózsaszín kombinációt, ami nagyon kis szolid volt, így azt választottam, hogy az alkalmibb sminkben szeretnék elmenni. Ehhez egy korallos színt választottunk, mert arra nagyon kíváncsi voltam. A Pot Rouge Calypso Coral árnyalatot választottuk és ennek az az érdekessége, hogy a termék arcra és szájra is alkalmazható egyben, így pontosan ugyanaz a szín kerül  a számra és az arcomra is. 

Egyetlen negatívumot tudnék csak megemlíteni az egészről, már ami a sminkemet illeti, hogy az arcom már rögtön sminkelés után nagyon kifényesedett a púder ellenére is, ami valószínűleg csak azért volt, mert nem kedvelte az alapozót az arcom, amiért kár, mert a stiftes kiszerelés és a krémes állag nagyon megtetszett. 

Összességében meg vagyok elégedve, mert hasznos dolgokat tanultam, nem akartak semmit azonnal megvetetni velem, nagyon kedvesek voltak és sok időt is fordítottak rám. 

A sok mese után jöjjenek a képek!



Face chart

Készült rólam egy borzalmas kép is




Használt termékek

A sminkem




Vakuval, itt látszik, hogy ki van fényesedve az arcom





5 óra múlva, evés-ivás után


Használt termékek listája és áraik:

SKINCARE:
Bobbi Brown Eye Make-up Remover - 100 ml - $24
Bobbi Brown Hydrating Face Tonic -  200 ml - $28
Bobbi Brown Hydrating Gel Cream - 50 ml - $52

CORRECTOR/CONCEALER:
Bobbi Brown Corrector - Porcelain Bisque - 1.4 g - $22
Bobbi Brown Creamy Concealer - 1.4 g - $22

FOUNDATION:
Bobbi Brown Foundation Stick - Warm Ivory - 9.0 g - $41

POWDER:
Bobbi Brown Sheer Finish Pressed Powder - Pale Yellow - 11 g - $34

BLUSH:
Bobbi Brown Blush - Desert Rose - 3.7 g - $24
Bobbi Brown - Pot Rouge for Lips & Cheeks - Calypso Coral - 3.8 ml - $24

LIPS:
Bobbi Brown Lip Colour - Pale Pink - 3.4 g - $23
Bobbi Brown - Pot Rouge for Lips & Cheeks - Calypso Coral - 3.8 ml - $24

EYES:
Bobbi Brown Eyeshadow - Navajo - 2.5 g - $21
Bobbi Brown Long Wear Gel liner - Black Ink - 3 g - $22
Bobbi Brown Mascara - Lash Glamour Extreme Lenghtening - 6 ml - $24


Szerintetek milyen lett? Voltatok már Bobbi Brown oktatáson? Terveztek menni?

8 megjegyzés:

  1. Azta, ez tök szuper lehetőség *_* Nagyon baba a sminked, főleg a pirosító miatt :) Szép szine van nagyon.

    VálaszTörlés
  2. Jó neked hogy a közelben laksz, használd ki ezeket a lehetőségeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagy szerencsém volt, hogy most jöttünk haza, mivel ugye Brüsszelben lakom már pár hónapja. Az meg pláne jó volt, hogy a barátnőm, akinél voltam, 10 percre lakik a Mammuttól. Igaz, ha 1 órára lakott volna is elmegyek szerintem. :)

      Törlés
  3. Én rendszerint kapom ezekről az sms-t, de nem éreztem szükségét még, hogy részt vegyek egy ilyenen. :/ A sminked viszont szép lett :)

    VálaszTörlés
  4. Végre eljutottam idáig... El sem hiszed, mennyire örülök... :D
    A fényesedést sajnálom, mert amúgy nagyon jól áll szerintem, és még mindig szép arcod van :]
    Az utolsó és hátulról a 3. kép a kedvencem. Egyébként szerintem ez tök jó lehetőség, és szimpatikus, hogy nem konkrétan ezért kérnek pénzt, hanem ha terméket vásárolsz, akkor lehet élni vele, szóval olyan kellemest a hasznossal érzés, nem? :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Klau, konkrétan fel sem akartam rakni a képeket szerintem olyan borzasztóak lettek, aranyos vagy hogy az ellenkezőjét látod. :)
      Az, hogy egy terméket kell venni de azt te választod ki, azok közül amit használnak, szerintem tök jó. Amúgy jött ott egy hölgy, csak így körölnézett és ő is leülhetett és kipróbálták rajta, ami érdekelte őt. Nyilván csak ilyen hozzáállással lehet sikeresen terméket eladni.

      Törlés
  5. Szuper képek, még mindig szépséges vagy és hát a korallos rúzs/pír kombó tök jó és nagyon jól áll :) Egy szóval tetszik és örülök, hogy jó élménnyel jöttél el a sminkelésről és még tanultál is :) Ez nagyon jó lehetőség, én is kihasználtam volna, ha nem lakok ilyen messze :) Puszó

    VálaszTörlés