2012. április 7., szombat

DM Tavaszi Smink Roadshow

Sziasztok Szépségek!

Ősszel már én is az utolsó hétvégén értesültem a lehetőségről és tudom, hogy sokatok akkor Tőlem hallotta és szívesen elment volna, így most még az elején megosztanám veletek, hogy a DM elindította a TAVASZI SMINK ROADSHOW-ját. Április 6-28. között tudjátok kihasználni az ingyenes sminkelés lehetőségét, a DM által forgalmazott márkák sminkesei által: Astor, L'oréal, Manhattan, Max Factor és s.he stylezone. 



Szerintem ez egy szuper lehetőség, használjátok ki, ha tudjátok, mert így megismerkedhettek új termékekkel, ha éppen valamit vásárolni szeretnétek, kérhetitek, hogy azt használják rajtatok. Én legutóbb egy L'oréal időponton voltam, és nagyon meg voltam elégedve, bár hallottam már több negatívumot is ezekről a sminkelésekről. 

Javaslom, hogy próbáljatok meg kezdésre odaérni, hiszen nincs bejelentkezés, és előfordulhat, hogy délután, estefelé többen szeretnének sminkeltetni, olyankor pedig nyilván kevesebb időt és figyelmet tud fordítani rátok a sminkes. 

A roadshow pontos helyszíneit és időpontjait, valamint a márkákat az alábbi táblázatban találhatjátok meg:




Ezen kívül ne felejtsétek el a Zsákbamacskát 100 pontért, valamint a Húsvéti Duplapontos akciót, április 2-15. között minden levásárolt 300 Ft után 2 pontot kaptok. 

Terveztek elmenni a sminkelésre? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése