2012. március 4., vasárnap

SIX haul - kiegészítők

Sziasztok Szépségek!

Remélem otthon jó idő van, mert itt a változatosság kedvéért esik. Mondjuk ennek most örülök, mert fordítani valón dolgozom és ha ragyogó napsütés lenne odakint, nyilván nehezebben menne. Ezért ma egy olyan posztot hoztam, ami már megvan egy ideje. Még a januári SIX leárazásokon szerzett dolgaimat mutatom meg. A pénztárcám 5€ volt az összes többi dolog 1€-ért jött haza velem. A kedvencem azóta a kék pillangós nyaklánc lett. :)
Nagyon durva, ahogy összeszámoltam, hogy mennyit fizettem ezekért a dolgokért és mennyibe kerülnek eredeti áron. 
Összesen vettem 11 dolgot 16€-ért, az értékük pedig 89.45€ lett volna. Szerintem nagyon megéri ilyenkor kiegészítőket venni. Sajnos itt mire 1€-ba kerülnek, nagyon kevés minden marad, de vannak olyan, amiket 2€-ért is már megéri elhozni.
Remélem tetszeni fognak a képek, szép vasárnapot Nektek! 





















4 megjegyzés: