2012. március 1., csütörtök

FOTD - Kermit Says Hello

Sziasztok Szépségek!

Amikor megvettem az Essence új zöld szemhéjpúderét, tudtam, hogy valami nagyot fogok alkotni. Fogjuk rá, hogy sikerült. De lehetett volna ennél sokkal jobb is. Majd még próbálkozom. A színeket imádom, eddig a  sötétebb zöldhöz nem is nyúltam, mert durvának tűnt, de valamiért rákaptam ezekre az erős sminkekre. Mostanában ilyenekre inspirálódom. :)
Remélem tetszeni fog Nektek!














Amiket használtam: 
  • Essence I love stage szemhéjalapozó
  • Essence kajal 04 white szemceruza
  • Essence I love rock szemceruza
  • Essence 60 Kermit says hello mono szemhéjpúder
  • Manhattan Luxopolis Jet set jade szemhéjpúder
  • Catrice Bohemia Be Indiglow púder állagú szemkihúzó
  • Essence I love extreme szempillapsirál
  • Vichy Aerateint Pure alapozó
  • Catrice multicolour púder
  • Lora korrektor
  • Manhattan  Intense Moisture&Gloss 53Q rúzs
  • Clinique Paprika rúzs (1-2 képen az van rajtam, de nem tetszett)

15 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett....hú...nagyon:))

    VálaszTörlés
  2. öööö aztak...vaaa :o :o :o :o ez igen! Imádom ezt a színkombót! És szuperül áll :) És a kidolgozás is szép lett! Egy dolog viszont amit ha megfogadsz tanácsként, hogy a felső vízvonaladat is húzd ki feketével, egyrészben tömörebbnek néz ki a szempillakoszorúd is tőle, meg képeken is szebben mutat és az alsó vízvonalad is tovább marad fekete, mert nem kenődik fel! :) Nem tudom, hogy amúgy ki szoktad-e húzni, de most tűnt fel, hogy nincs kihúzva. De ez tényleg csak jó tanács és nem piszkálni akartalak ezzel :)
    Puszó ♥

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép kontrasztos smink :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett. Ilyen fényben fényképeztél vagy később alakítottad a képet?

    VálaszTörlés
  5. Úristen, gyönyörű vagy! Komolyan, mindig megdöbbenek, milyen szép vagy. :]
    És egyre ügyesebb is :]

    VálaszTörlés
  6. KÖszi csajszik!

    Kittiie: a képek alakítva vannak, de a fény nem. kontraszt, hamvasítás van rajtuk meg egy layer. De amúgy a fény természetes, nappali.

    Craptrash: köszi, én is látom magamon fejlődést, szerencsére :)

    VálaszTörlés
  7. Ez a legszebb smink amit mostanában láttam :)))
    És mennyire jól áll neked :)

    VálaszTörlés
  8. Erzsi: Ez nem akármilyen bók nekem! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett és jól áll, hogy sötétkékeslilással kihúztad alul^^

    VálaszTörlés
  10. gyönyörű a smink és nagyon jól áll :))

    VálaszTörlés