2012. február 3., péntek

H&M haul

Sziasztok Szépségek!

Rengeteg bejegyzés vár a sorára, az egy hónapos internethiány miatt. Most egy haul posztot hoztam Nektek, méghozzá a H&M téli leárazásán vásárolt dolgokat fogom megmutatni. Szinte mindent külön vettem, mert többször és több boltban is jártam minden héten, egyes darabokkal a végsőkig vártam és hát azt kell mondjam megérte. 

Itt lapulnak a kincsek, ugye kíváncsiak vagytok rájuk?!


Nagyon régen szerettem volna egy ilyen csinos fekete ruhát, de amikor először megláttam, még a 15 €-s címke volt rajta, gondoltam várok még vele. Jól is tettem, mert az egyik boltban nem sokkal később már 5€ volt az ára, és pont egy darab volt a méretemben, így jöhetett is velem haza. 


Van egy kis aranyos masni a nyak kivágásánál, nagyon tetszik. 


Szerintem igazán jó vétel volt, 30€ helyett 5€-ért. 


A derekán egy vékony fekete öv teszi igazán csinossá. 


Ebbe a kis ruhába első látásra szerelmes lettem, bár nem tudtam mivel fogom párosítani, de azóta már többször is megoldottam. Volt egy csizma, ami pont illett volna hozzá, de összekevertem egy nagyon hasonlóval és avval is várni akartam még, majd kiderült, hogy abból már csak 1 pár volt, és lecsúsztam róla. Utána se találtam sehol már, de a mostani kollekcióban van egy hasonló darab, fele annyiba kerül, lehet majd beszerzem tavaszra. Sőt, van egy szandál is, ami illene hozzá majd a melegebb tavaszi és nyári napokra. 



Ez is csak 5 €-ba került. :) 


A csizma amit hozzá gondoltam:
(A szandált nem találom.)

Megvettem életem első borítéktáskáját is, amivel nagyon boldog vagyok. Ez is nagy mázli volt, mert épp az orrom előtt címkézték át 10€-ról 3€-ra. :) 




Kiegészítőkre is lecsaptam, méghozzá virágokra, mivel imádom őket és csak 1€ volt darabjuk. Vettem még egy pici pénztárcát is, mert amikor szórakozni megyek, nem szeretek mindent vinni magammal, csak pénzt és személyit, ami ebbe pont belefér. 






Ennek a cipellőnek sem tudtam ellenállni, már evvel is szemeztem egy ideje. Magassarkú, de platformos is, így iszonyat kényelmes és nem egyszerű fekete, hanem kicsit különlegesebb evvel a díszítéssel. Alig várom, hogy felvehessem. :) 



Az eredeti árát nem tudom, mert nem volt rajta címke, de előtte 20€-s matrica volt és már az is akciós. Szóval 30-40€ lehetett az eredeti ára. Nekem ezt is 5€-ért sikerült megkaparintanom. 




Szeretnék kicsit stílust váltani, ami avval jár, hogy a ruhatárunkat is lecseréljük, ami nekem csak szépen lassan fog menni, de nem baj, nem ez a lényeg. E gondolattal a fejemben próbáltam fel ezt a szoknyát is és meglepődtem, hogy mennyire jól áll. A színeket a kép nem adja vissza, sokkal vidámabb, mint itt. 



Az ár a már megszokott 5€. :)


Így összesen, ha összeszámolom, 143€ (a cipőt 40-nek számoltam) helyett csupán 26€-t költöttem. Mindig is tudtam, hogy imádom a leárazásokat. :) 

Ti miket vettetek a H&M-ben? Néztétek már a tavaszi kollekciót? Én nagyon odavagyok érte, alig várom már annak a leárazását. 

15 megjegyzés:

  1. Szép a borítéktáska, és a kiegészítők is jók,a cipő is tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Szuper dolgokat vettél! :)) ♥

    VálaszTörlés
  3. Diaaa.....légyszi neeeeee :) Én imádlak. :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó cuccokat vettél. Azt hiszem a 3 euros borítéktáska és a fekete ruha a kedvencem. Nem rétem a mi boltunkban miért nincsenek ilyenek, sosem láttam még ezt a kettőt például :D
    Ügyes vagy! :D

    VálaszTörlés
  5. Nekem a borítéktáska és a szoknya a legkedvencebb, várom az outfites szoknyás bejegyzést :PP

    VálaszTörlés
  6. Nagyon bejön a szoknya - szuper dolgokat találtál!

    VálaszTörlés
  7. a fekete ruha a kedvencem és a magassarkú :$ főleg ennyi pénzért :)

    VálaszTörlés
  8. Szinte ajándék volt mindegyik. :)

    VálaszTörlés
  9. Jajj nekem csak jövőhéten lesz időm körbenézni,remélem még marad valami a leárazásokból....:/

    VálaszTörlés
  10. nagyon tetszik minden,csodajó darabokat fogtál ki! a kis fekete a kedvenc :)

    VálaszTörlés