2012. február 2., csütörtök

Back in track - fitness post

Sziasztok Szépségek!

Nem ezt a posztot szerettem volna hozni ma Nektek, de annyira bennem van most a dolog, hogy nem várhat. Kb. 1,5 hete kaptunk egy levelet, ami a HealtCitytől érkezett és egy promóciót foglalt magában. A HealthCity egy edzőterem lánc, a város több pontján megtalálható, népszerű a helyiek körében, de annyira nem olcsó.


Már novemberben is szemeztem vele és már akkor is gondolkodtam rajta, hogy meg kellene érdeklődni a kondíciókat, de odaáig nem jutottam el. A kezdő francia tudásom elég volt arra, hogy a promócióval most elég sok pénzt lehet megtakarítani, de muszáj volt elmennem, hogy pontosan megérdeklődjem a dolgot.
Az akció utolsó napján mentem a hozzánk legközelebb levő all inclusive terembe, ahol egy nagyon kedves, eredetileg bulgár lány, Diliana szánta rám idejét. Körbevezetett és mindent megmutatott. Ezek után jött a kényes része a dolognak, méghozzá az ár. Mint kiderült, van egy egyszeri 135 € tagsági díj, amit most egyszerűen elengednek. Ez azért nem rossz. Van viszont egy 39 € adminisztrációs költség, ez is egyszeri. Ez után választhatunk 6 vagy 12 hónapnyi beiratkozás között, a havi tagdíj ennek fejében változik. Beszélgetésünk közben Diliana kérdezősködött is, és így jutottunk el a végső árhoz, keresztanyu bizottsági belépőjével még 30% engedményt tudott felajánlani, ami így már meggondolandó volt. Óóó és azt kifelejtettem, hogy egy hónapot is adnak ajándékba.



Nagyon tetszett a dolog, mert a város bármely termét korlátlanul használhatom és sok csoportos óra is van, amiből választhatok. Este megbeszéltem keresztanyuval és visszamentem befizetni az adminisztrációs díjat és meg is kaptam azonnal a mágneskártyám.

Ma számba vettem az elérhető közelségben levő termeket és azok órarendjeit. A számomra érdekes órákat kiválogattam és egy excel táblába tettem, különböző színnel jelölve a különböző helyeket. Hirtelen nagyon elszánt lettem, szeretnék tavaszra meghökkentően látványos eredményt elérni és most ezért hajlandó vagyok bármennyit dolgozni. A tervem az, hogy sok új óratípust próbálok ki, először intenzív zsírégetésbe kezdek, aztán majd később jöhetnek az olyan órák, amik erősítenek, alakot formálnak. Mivel számos új dolgot fogok kipróbálni, szeretnék egy sorozatot készíteni, ennek első részét holnap olvashatjátok majd.


Az egész sorozat a Les Mills világhírű programjára épít, ugyanis ezeket fogom kipróbálni a közeljövőben. Sokan bizonyára hallottatok már róla, nálunk otthon még nem jellemző, de itt  rengeteg lehetőség adatik. A Les Mills célja egy egészségesebb, fittebb bolygó megteremtése, valamint, hogy a résztvevőket rávegyék arra, hogy mindegy mi történik, egy órára hagyjanak mindent maguk mögött és "őrüljenek meg" (jó értelemben). Jelenleg 10 óratípusuk van, szeretném mindet kipróbálni, már csak a sorozat teljessége miatt is.

Remélem tetszik Nektek az ötlet! Ha próbáltatok már valamit a Les Mills órák közül, ne habozzatok megosztani velem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése