2011. október 31., hétfő

TESZT: L'oréal alapozók - kérésre

Sziasztok!

Ebben a bejegyzésben Niki kérését fogom teljesíteni, aki a facebookon kért meg, hogy mutassam be az alapozót, amit használok. Ahogy ő, ti is láthattátok a sminkes posztokban, hogy L'oréal alapozókat használok, ezeket fogom most bemutatni nektek.

True Match liquid foundation:

Ezt az alapozót biztos sokan ismeritek, még ha nem is használjátok. Én először egy barátnőmét próbáltam ki és nagyon tetszett, ezért megvásároltam. Elmentem egy Müllerbe, ahol az eladónő nagyon kedvesen segített kiválasztani, melyik árnyalat illik a bőrszínemhez. (C2)
Folyékony alapozóról beszélünk, amely 20 árnyalatban kapható, 3 tónusba sorolva - hideg, meleg, semleges - melyet kódok jelölnek - C, W, N. A betűk után álló számok pedig az alapozó sötétségét jelölik.
Leírása szerint teljesen igazodik a bőrszín árnyalatához, tökéletes fedést biztosít és nagyon jól keveredik. Ezt nem tudom mire értik, szerintem ez is arra vonatkozik, hogy igazodik a bőrszínhez.
Az én tapasztalatom az, hogy valóban jól fed, nem kelt maszk hatást, természetes érzetet nyújt, a piros foltokat eltünteti korrektor nélkül is, de azért avval ajánlatos használni. Púderrel tökéletes fedést biztosít. Nekem ki szokta bírni az egész napot, nem kezd el fényleni.
30 ml-es pumpás üvegben kapható. Ára: 3500 Ft körül.


True Match roll-on foundation:

Ezt az alapozót netről rendeltem, mert nagyon megtetszett a mechanikája, és szuper akciósan is jutottam hozzá. Az árnyalat megegyezik a folyékony alapozóméval, úgy gondoltam ugyanannál a márkánál nem foghatok nagyon mellé. Így is lett, megérkezett és jó volt a szín.
Ez egy krémes alapozó, melyhez egy mini szivacshenger van, ez viszi fel a festéket vékony rétegben, úgy, hogy közben illeszkedik az arc domborulataihoz.
Ennek az hengernek köszönhetően valóban jól fel lehet vinni, kézzel és ecsettel én sosem próbáltam. Fedését tekintve hasonlóan jó, mint a folyékony testvére, avval a különbséggel, hogy a nagyobb hibákat jobban eltüntetni, köszönhetően annak, hogy krémes. Nagyjából ugyanazokat tudom elmondani, mint a folyékony esetében. Jó fedés, kellemes viselet, nem kelt maszk hatást, tartós és nem fényesedik ki.
7,5 g-os kiszerelésben kapható, a fényes hátulja tükörként is funkcionál, napközbeni sürgős javítások esetére.
Ára: 3500 Ft körül

Nekem problémás bőröm van, sok a miteszerem és pattanásom, ezért amikor nagyon csúnya a bőröm, akkor kombináltan használom a kettőt a tökéletes fedés érdekében.

Amit még megosztanék Veletek, az a harmadik típus, amit én próbáltam a L'oréaltól, mégpedig a MattMorphose. A három közül az a kedvencem, mivel alapból szeretem a hab állagú termékeket, a bronzosítóm is imádom. Tervezem is majd megvenni, csak nem olcsó, 4200 Ft a DM-ben, de szerintem abszolút megéri a pénzét.  Bővebben olvashattok róla ITT!!!!

Mivel már úgy is alapozós voltam, gondoltam akkor legyen belőle smink is, kipróbáltam az új Essence Quattrot ( bejegyzés róla itt ), nagyon izgatott a L'oréal sminkelés után a zöld szín. 




Hogy tetszik? Nektek van L'oréal alapozótok? Melyiket szeretitek jobban? 


3 megjegyzés:

  1. nagyon jól áll ez a smink (is) *.* a szádra mit tettél? annyira szép színe van :$

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, szerintem is jól sikerült :) A rúzs She-stylezone régi kollekciós 233-as árnyalat, még szeptemberben vettem 99Ft-ért :) Imádom. Összesen 6-ot vettem, de ez a kedvencem.

    VálaszTörlés
  3. Olyan L'oréal-os habállagú alapozót én a Tesco-ban olcsóbban láttam, kb. 3000 Ft-ért. Nézd meg hátha ;)

    VálaszTörlés