2013. augusztus 31., szombat

NOTD + REVIEW: NEW Catrice - Mermaid My Day (44)

Sziasztok!

Mivel nálunk már lehet kapni az új Essence és Catrice termékeket, amelyek az őszi szortimentfrissítés során kerülnek be a kollekcióba, ma egy olyan poszttal kedveskedek Nektek, amiben egy új Catrice körömlakkot láthattok élesben.

Forrás: parokeets.com
A versenyző a promo képek között fel sem tűnt, de amikor megláttam a polcon, szinte az összes új lakkba beleszerettem. A neve Mermaid My Day, de még előtte eszembe jutott, hogy olyan sellős színe van, mint hogy megnéztem volna a fantázianevet, amit a Catrice lakkoknál egyébként is nagyon mókásnak tartok.



A csomagolás a szokásos henger alakú üveg fekete műanyag kupakkal és 10 ml csodaszép színnel az üvegben. Az ecset lapos, széles és kerekített, én nagyon kedvelem, de evvel nem mindenki van így.
A szín egy türkizes, zöldes, kékes árnyalat, nem tudnám pontosan meghatározni, a képeken sem teljesen élethű. Olyan igazi szép tiszta tenger színe van. :)



Felkenve is pontosan olyan színt kapunk, mint amit az üvegben látunk, persze nem 1 réteg után. Mivel a lakk gyöngyházas csillogású, nekem a biztos ami biztos alapon 3 vékony réteg volt a tökéletes, de szerintem 2-vel is megoldható a dolog. Ugyanez miatt sajnos egy kicsit nehéz felkenni, mert könnyen csíkozódik, de ha megküzdünk vele, az eredmény pár napig kárpótol minket.


Most pedig nézzük, hogy muzsikál élőben! Remélem tetszeni fog Nektek! Melyik lakkok nyerték el a tetszéseteket? Ez a szín hogy tetszik? 









6 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett ez a lakk, és így a képeket elnézve olyan, mintha a No Snow Petrol rendesen gyöngyházas verziója lene (az van épp a kezemen, és ahogy elkezdtem gépelni, ez jutott eszembe- tudod,azzal volt mindenkinek az a baja,hogy csak az üvegben gyöngyház)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg hableányos :D Nagyon tetszik ez a szín, imádom a kékes árnyalatokat.

    VálaszTörlés
  3. Hmm, képeken nem fogott meg annyira, de így élesben nem rossz :))

    VálaszTörlés
  4. Ó wow :) Sejtettem én, hogy a Catrice megint veszélyt fog jelenteni a pénztárcámnak :DDD

    VálaszTörlés