2013. augusztus 18., vasárnap

Nail Club Liquid Sand

Sziasztok!

A mai Nail Club témája nagyon szuper, régen voltam ennyire izgatott. Persze mindig érdekes megalkotni a témát, várni a többiek mit csináltak, de ez most különösen a szívemhez nőtt. Több megvalósítás is a fejemben volt, sőt még az is eszembe jutott, hogy két manival jövök, de aztán meggondoltam magam, meghagyom egy másik posztnak a másik ötletem.

Visszatérve a témára, ami a liquid sand...imádom ezt a textúrát, de meglehetősen bekorlátozott, mivel csak 3 színem van, plusz egy, amit kölcsönkértem. Úgy gondolom még lesz egy pár lakk a gyűjteményemben a későbbiekben, ezek a kívánságlistások:
  • OPI Bond Girls - Pussy Galore (KÉP)
  • OPI Couture de Minnie - Magazine Cover Mouse (KÉP)
  • Claire's Glitter Sand (KÉP)
  • Isadora Sugar Crush - 120 Candy Crush (KÉP) 
A mostani manihoz egy ezüst alapot, a Lovely Baltic Sand kék és sárga lakkokat, valamint díszítőszalagot használtam. Remélem tetszeni fog Nektek!








12 megjegyzés: