2013. május 29., szerda

LifeT!LT reloaded

Sziasztok!

Sokan olvastátok a LifeT!LT bejegyzéseimet, aminek nagyon örültem és a sok komment, amit írtatok nagyon sokat segített abban, hogy haladjak előre az úton. Bizonyára észrevettétek, hogy a 40. nap után nem volt több bejegyzés. Eleinte azt gondoltam, hogy mivel már nagyon lelassult a folyamat, már csak a végén jövök egy utolsó bejegyzéssel, de végül beletörött a bicskám a dologba. Igen, be kell vallanom Nektek, hogy nem csináltam végig. Valahol az 50-60. nap környékén elkanászodtam, sokat csaltam, majd jött a húsvét satöbbi és elkezdtem megint rendesen enni. Súlyzós edzéseket a basic program után már nem is csináltam, csak cardiot, viszont futottam mikor végre jó idő lett, de ez sem tartott sokáig, mert megint jött a hóesés, a mínusz fokok. Egy szónak is száz a vége, kereshetném még az okokat, de nincs értelme, így történt és töredelmesen be is vallottam most.


Viszont!!! Jön a 2. etap, megint érzek magamban elég energiát, és úgy döntöttem új programot állítok össze, amit megint nyomon követhettek majd, de nem 10, hanem 20 napos beszámolók lesznek. Mivel nagyon szeretem a hasam, természetesen rám szinte rögtön jöttek is vissza a kilók, szóval a mostani induló adataim a következők:


A diétából visszavettem egy kicsit, most az 1200 kalóriásat fogom csinálni: http://lifetilt.hu/dietak
Az edzésprogram hasonló lesz az előzőhöz, igyekszem a lehető legtöbb cardio edzésre elmenni (sh'bam és bodyattack, alkalmanként bodystep) valamint a szabadban való futást is visszavezetem. A súlyzós edzések hiánya nagyon meglátszik rajtam, így annak is újra nekiesek. Ezúttal a teljes testedzést fogom csinálni, mivel az alapozót már ugye végigcsináltam. Ez az edzéstípus az egész testet átmozgatja. Ezt követi ennek pro változata, a kettő együtt 8 hetet tesz ki és kombinálandó egy has gyakorlatokat tartalmazó edzéssel. Heti kétszer, majd amikor a 8 hét letelik, jöhetnek a különböző testrészekre speciális edzések. (Fenék-comb, has, kar láb, de ezekről majd írok akkor.)

Egész alakos testformálás

Egész alakos testformálás pro


Ezek a tervek nagy vonalakban. Szeretnék még olyan 7-8 kilót leadni és ezen kívül feszesíteni, egy kis izmot építeni. De hogy mindez hogyan alakul majd meglátjuk, meglátjátok Ti is. Legközelebb 20 nap múlva jelentkezem.

Ti hogy álltok a diétával, életmódváltással, sportolással? Készültök a nyárra?

1 megjegyzés:

  1. Elliptikus trénerrel én 50 perceket nyomok, nagyon szeretem! :)
    Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy kondizok is és mellé nyertem egy alakformáló kezelést is, remélem így már meg fog látszani az eredmény :)

    VálaszTörlés