2013. március 1., péntek

TEST: The Body Shop - Ginger Sparkle Gift Set

Sziasztok!
A TBS iránti imádatom mindenki számára köztudott, így nem csoda, hogy bele voltam szerelmesedve ebbe az ajándékdobozba, amióta a promo képeken megláttam. Fel is vettem a karácsonyi kívánságlistámra, és úgy voltam vele, ha a Jézuska nem hozná meg, majd januárban leárazáskor megvásárolom magamnak. Szerencsés voltam, ugyanis utolsó és késői ajándékként, Orsi barátnőm lepett meg vele. Majd kiugrottam a bőrömből örömömben. :) 

Ultracuki és az illat...hmm...nagyon fincsi. Karácsonyi limitált kiadás ugye, de azért írnék róla, mert maga az illat már nem először szerepel a repertoárban, szerintem jövőre is visszatér majd, a termékek persze változhatnak. 


A dobozban az alábbi termékek lapulnak: 
Ginger Sparkle Shower gel - Tusfürdő (200 ml)
Ginger Sparkle Body polish - Radírozós testfény :) (nem tudom hogyan fordítsam) (75 ml)
Ginger Sparkle Body butter - Testvaj (50 ml)
Ginger Sparkle Soap  - Szappan (

A termékek közül a tusfürdő és a szappan teljes méretű, a másik két termék mini kiszerelés. A nemzetközi honlap szerint létezett egy másik doboz is, ami nem volt ilyen mókás, sima téglalap alakú sötétbarna fémdoboz, de abban teljes méretű termékek voltak és az árkülönbség nagyon kicsi volt, sokkal jobban megérte, de itt sajnos azt nem lehetett kapni. 



Írni egyelőre csak két termékről tudok, a tusfürdő és a szappan még a dobozban üdül. 

Body Butter: Egy korábbi bejegyzésben szó volt már a testvajakról (ITT), ahol említettem, mennyire eltérő textúrával rendelkeznek a különböző illatok. A gyömbéres valahol középtájon helyezkedik el, elég sűrű, de krémes is egyben, könnyen kenhető, gyorsan beszívódik, amennyiben megfelelő mennyiségben használjuk és nem esünk túlzásba. Ami valljuk be, evvel az illattal nem nehéz. :)
Két minim van belőle, a nagyot végül nem vettem meg, nehogy megunjam jövő karácsonyig, de még csak az egyik fogyott el, pedig minden nap használtam, nagyon gazdaságos. 

Body Polish: Ez a termék köszönőviszonyban sincs a testradírral. Inkább nevezném őt radíros tusfürdőnek, ami tudjátok gél állagban néhány radírozó darabka. Aki kedveli a lágyabb kényeztetést és nincs szüksége mélytisztításra, annak szuper termék, nekem kicsit kevés. Ettől függetlenül más bajom nincs vele, a bőrömet puhává és finom tapintásúvá teszi. 

(Tusfürdőből sosem lehet elég fajta az ember lányának, nálam is megtalálható több féle is, így ő még kicsit várat a sorára. Szappant is igyekszem többet használni, mint korábban (amikor egyáltalán nem használtam), de abból is bevásároltam egyszer és nagyon nem akar elfogyni, pedig még a gyerekekkel is használtatom.)

Nektek melyik volt a kedvenc karácsonyi illatotok? Vettetek valamit a The Body Shopban? 

6 megjegyzés:

  1. Én ezt úgy átaludtam, mint annak a rendje. Promóképeket nézegettem, ez kell, az kell, amaz kell, meg juj,de jó lesz, mikor odakerültem, hogy na el is ballagok TBS-be (pedig nincs messze) már híre, hamva nem volt semminek, úgyhogy jó szomorú voltam, de én nem voltam a helyzet csúcsán:( :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt az illatot én is imádtam/imádom :))

    VálaszTörlés
  3. Áááfonyaaaa :))) Kézkrémből nekem is mézi van, vajpuha lesz tőle a kezem!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Ebből én is kimaradtam karácsonykor, remélem, idén majd lecsaphatok valamire :-)

    VálaszTörlés