2013. március 4., hétfő

LifeT!LT - 40. nap + reggeli képek

Sziasztok!

A bejegyzés előtt elgondolkodtam, hogy kicsit ritkábbra veszem a beszámolókat, de aztán rájöttem, hogy nagyon nagy szükségem van a kommentjeitekre, sokat számítanak, higgyétek el. Viszont fotókat csak a program végén fogok újra feltenni, hogy igazán látványos legyen. Viszont addig is lesznek képek az ételeimről, amiket eszem és recepteket is fogok feltenni majd, gasztro menüpont alatt. Ebben a bejegyzésben néhány reggeli képet láthattok majd, de előtt jöjjenek az adatok. 


A súlyom 1 kg-ot csökkent és a centikkel is elégedett vagyok most. Ha ezt tudom tartani a program végéig, akkor viszonylag elégedett leszek. Nem a kiló számít, de azért szeretnék 60 kiló körülre lemenni, ha ez addig nem sikerül, akkor folytatom tovább. Meg amúgy is. Nem fogok visszaállni normál étkezésre, azt hiszem ezt hívják a nagyok életmódváltásnak. Nyilván több mindent meg fogok engedni magamnak, de az alapvető szabályok maradnak.  Több kis étkezés, szénhidrát délelőtt, sok gyümölcs, zöldség, csirke és hal, és sok-sok edzés.
Utolsó hét jön az alapozó edzésből, amit mostanában kiegészítek több hasizom gyakorlattal, amiket egy személyi edző mutatott nekem múlthéten. Nem járok personal trainerhez, csak odajött hozzám múlthéten a kondiban az egyik és megkérdezte mi a célom, majd mutatott néhány hatékony gyakorlatot és azok helyes elvégzési módját. 

A legutóbbi posztban már említettem, hogy mennyire kezdem élvezni az edzéseket. A héten kicsit felborult a menetrendem és úgy jött ki, hogy 2 nap volt off egymás után. Hát meg kell mondjam az őszintét, rosszul éreztem magam és nem azért mert kihagytam, hanem mert hiányzott. Igen, eljutottam arra a pontra, hogy az edzés már a mindennapjaim szerves részét képezi és már nem tudom elképzelni őket anélkül, hogy szét izzadnám magam a futópadon, vagy az edzéseken. Ennek kapcsán elkezdtem gondolkodni, hogy mennyire jó lenne, ha mindenki ismerné ez az érzést, de nagyon sokan adják fel még azelőtt, hogy erre a pontra eljutnának. Tudom, mert én sokszor adtam már fel. De most nem fogom. 


Új dolog lesz még, hogy a szabadba fogok járni futni, sőt ma már voltam is és nagyon nagyon élveztem, pedig nem gondoltam, hogy valaha ilyet fogok mondani. Annyira össze sem hasonlítható a futópaddal. Gyönyörű ragyogó napsütés volt és tegnap óta motoszkált már bennem a gondolat, mikor biciklizni voltunk a közeli erdőben, hogy ezt be kéne iktatni az edzéseim mellé. Remélem heti 3-4 alkalommal sikerül időt szakítanom rá. 

Végül pedig pár fénykép a reggelijeimről: 

Vollkorn kenyér, paradicsom és light mozzarella

Cottage cheese, alma és kesudió

Cottage cheese és grapefruit

Bögrés-almás zabpehelysüti (via Púderfelhő)

Zabpehely 0% tejjel és bogyós gyümölcsökkel

Omlett 2 tojásból, vollkorn kenyér



2 megjegyzés:

  1. hű a mindenit, de guszták!!! Az elrendezés is, főleg az utolsó képen...:) A cottage-t eszembe nem jutott volna összerakni grapefruittal, de megláttam ezt a képet és úgy összefutott a nyál a számban, hogy egyik nap beiktatom:)
    Jó fej volt ez személyi edző. Csepelen, magukat ilyenolyan jónak beállító teremben (tényleg jó mondjuk, meg a gépek is), kb könyörögni kellett, hogy válaszoljon pár kérdésre, pedig elméletileg, ha bérleted van, első órádhoz járna... csak persze sosem volt bent bérletvásárlásnál, vagy nem ért rá.

    VálaszTörlés
  2. Nehogy most feladd.....!mar nem kell sok!KITARTAS

    VálaszTörlés