2013. február 8., péntek

Do you take a bath sometimes?

Sziasztok Szépségek!

Terveim szerint a közeljövőben lesznek rövidebb random bejegyzések és ezekhez szívesen fogadnám a kommentjeiteket, amelyben kifejtitek a véleményeteket a témát illetően. 

A hétvégét egy lazy délutánnal kezdtem.Teleengedtem a kádat forró vízzel és a karácsonyra kapott Lush  csomagból előszedtem egy habfürdőt, amit hatalmas mennyiségű habot termelt a kádba, plusz rózsaszínre színezte az egészet. Nagyon mókás volt. És mennyei. Elmerültem a habokban, közben filmet néztem, teáztam és kikapcsoltam. Megmostam a hajam, leradíroztam az arcom, majd később testvajjal bekentem a lábam és egy pakolást is feltettem az arcomra. Mintha kicseréltek volna, annyira jól esett. Ritkán csinálok ilyet, de szeretném rendszeressé tenni, mondjuk 2 havonta vagy havonta az ilyen kádfürdőt. 

Ti szoktatok kádfürdőzni és órákon át "semmit tenni"? 

Mi tartozik bele egy lazy weekendbe nálatok? 


5 megjegyzés:

  1. Ó te jó ég, ha tudnád ez nekem mennyire hiányzik... Megbeszéltük , hogy amint összegyűlik egy nagyobb összegecske, sz@runk rá, hogy utáljuk a falak színeit(zöldek, annak is a sötét alma és libafos árnyalata), és hogy kicsi a fürdő, de kell egy kád. Mert látszik, hogy volt, mert más a csempe, tehát elfér, eddig se táncoltunk a fürdőben:D Az ideális fürdőszobában (tehát a képzeletemben:D) persze van zuhanyzófülke ÉS fürdőkád is. Amikor elköltöztem otthonról, élveztem, hogy hahhhhaha, nem fröcskölöm tele a fürdőt zuhanyzásnál. Persze az első vasárnap nyüszögtem, hogy hiányérzetem van - nem tudtam ejtőzni a kádban:D Én nagyon sokszor a kádban olvastam és nem feszegetném a kérdést, hogy pár könyvemben miért hullámos az össze lap illetve, hogy miként ment tönkre egy (amúgy vízállónak mondott) mp3 lejátszó:D Ilyenkor én is pakolást tettem ahova csak lehet:) Tényleg felér egy nagygenerállal:)

    VálaszTörlés
  2. nem nagyon szoktam ilyen lazy weekendet csinálni, de most nagyon rámférne. ezen a héten mindig 11 után feküdtem és 5-kor keltem. :(

    VálaszTörlés
  3. Én szoktam néha, és mindig imádom, tiszta megújulás :-)

    VálaszTörlés
  4. Nálam a vasárnap a "dagonyázós" fürdős nap, és imádom :P

    VálaszTörlés
  5. Én szerdán vettem egy hasonló fürdőt. Nagyon imádom, de csak ritkán hódolok ennek a szenvedélynek. =)

    VálaszTörlés