2012. szeptember 17., hétfő

HAUL: Nyári szerzemények - makeup

Sziasztok!

Az 5 hete otthon tartózkodásom alatt elég sok mindent összegyűjtöttem, és erre csak a végén jöttem rá, amikor nekiálltam lefotózni őket. Van benne magyarországi, bécsi és brüsszeli szerzemény is. 

Körömlakkból sikerült betáraznom, mostanában ezek vonzanak a legjobban. Új lakóhelyet is kell nekik találnom, már annyi van, most ideiglenes elköltöztek a polcomról, mert sok helyet foglaltak. Jelenleg egy dobozban vannak, de a fele a tetejében, szóval ez csak átmeneti, vennem kell egy nagyobb dobozt nekik. 

A She lakkokat, az Essence díszítőket és a Show your feet lakkot Bécsben szereztem, Miss Sportykat ajándékba kaptam a szülinapomra, Rose Nails-ek pedig a piacról jöttem haza. BTGN alaplakk pedig kifutó, valamelyik Rossmannban szereztem. 


A szép színeknek nem tudok ellenállni azért még továbbra sem. A két Catrice-t féláron szereztem Bécsben, a felső hármat is Bécsben, csak a bolhapiacon, a két Manhattant pedig Dóritól kaptam a szülinapomra. 


A körmös készletem néhány díszítő elemmel is bővült. Vettem nyomdát is, de még nem bírtam normálisan használni, és lefotózni és elfelejtettem. De semmi extra, hasonló, mint az Essence, csak kínais verzió. 


Rendeltem az Avonból is, ez nálam ritka, de évente 1x előfordul. A kék tus miatt rendeltem alapvetően, de a szempillaspirálokat is régen ki akartam próbálni. A tushoz való ecsetet is megvettem, teljesen jól használható. Essence háza táján is körülnéztem, Miami Roller Girl-ből a pirosító, Color Arts (ez volt a neve?) kollekcióból két pigment és a hozzájuk tartozó applikátor jött haza. Az alsó rúzs is bolhapiacos termés, a Catrice kék szemcerka pedig igen jó vásár volt. 


Félve vásárolok mindig lemosó kendőt, mióta begyulladtak a szemeim, de evvel most teszek egy próbát!


Miről szeretnétek bővebben olvasni? 

8 megjegyzés:

  1. pigmentes smink, show your feet körömlakk .. és miami roller girl pirosító :D

    VálaszTörlés
  2. Mennyi mennyi szépség .]
    És igen, pigmentes smink :D

    VálaszTörlés
  3. A lemosókendőt én is használom, ez nem csíp viszont a zöld társa az brutális. Remélem neked is beválik!

    VálaszTörlés
  4. A Manhattan szemhéjpúderek színe nagyon tetszik ! :)

    VálaszTörlés
  5. Jó kis szerzemények lettek! :)))

    VálaszTörlés
  6. Én az Avonos tusra vagyok kíváncsi, a már látott swatchok alapján gyönyörűszép színe van *_* ésés a fekete csomagolású szempilalspirálra, nem is vágom így hirtelen, hogy melyik, pedig haviszintű Avon-rendelő vagyok :DD

    VálaszTörlés