2012. július 22., vasárnap

Nail Club Stars

Sziasztok Szépségek!

Újra Nail Clubbal jelentkezünk, ezúttal kicsit megfogyatkozva. Nikóval baleset történt, így nem tud részt venni, Krisz pedig úgy döntött befejezi a rougeandstyle blog írását, evvel együtt a Nail Club-tól is búcsút vett, amit mi egyhangúan nagyon sajnálunk. Így a héten kevesebben, de itt vagyunk.
Ahogy a saját munkáimat visszanézem, nem vagyok magammal megelégedve és erre a hétre, pont emiatt valami nagy dobást terveztem. Természetesen Murphy közbeszólt és nem úgy alakultak a dolgok, ahogy elterveztem. Ugyanis a héten hazautaztam, de a holmim még nem érkezett meg, így a körömlakkok sem. Konkrétan 1 db-ot hoztam magammal, amivel sokra ugye nem mentem volna, de persze az első nap vettem 2 újat, így már volt mivel alkotnom. Nem akartam kimaradni, de ez most konkrétan ovis munka lett. :) Az eredeti tervet még a héten megcsinálom és megmutatom Nektek!






7 megjegyzés:

  1. úúú, nagyon jó ez a 2 szín így együtt :]

    VálaszTörlés
  2. Mennyire illik egymással ez a 2 szín, szép lett :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg jó a színek párosítása, ráadásul a gyűrűsujjad különösen tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. A gyűrűs ujjad a legjobb és a színek baromi jók :P :))
    Kíváncsian várom az eredeti elképzelésed is :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszik a két szín, csak az egyik mikrocsillámos, a másik pedig nem, így picit ütik egymást. De nagyon más választásom nem volt. :) Alig várom a holnap estét, hogy megjöjjenek a lakkjaim, bár nem mindet szállítottam haza, de valahogy kihúzom ezt az 5 hetet. :D

    VálaszTörlés
  6. DE jó, nekem tetszik! :)))

    VálaszTörlés