2012. július 4., szerda

Haul: kiegészítők + szépségápolás

Sziasztok!

Megint egy haul poszt, nem tehetek róla, leárazás időszak van. :) Van benne egy pár dolog, amit korábban vettem, ezért vannak a különböző képek is. 

Essence lakkok

Vattapamacsból sosem elég

Essence lakkok akciósan (0.50€)

Catrice Cruise Couture paletta (akciósan 2.50€)

H&M körömlakk

Pillangós csattok (H&M)

Karperec (akciósan 3€, de a bolt nevére nem emlékszem)

Karperec (H&M 1€)

Pénztráca (SIX, akciósan 5€)

Hajcsatt (H&M 2.95€)

Napszemüveg (H&M akciósan 3€)

Sál (Cameleon 3.95€)

Övek (Lola&Liza akciósan 5€/db)

Táska (H&M akciósan 7€)

6 megjegyzés:

  1. Magyarországon mennyire lesznek leárazva a kifutó c&go lakkok, nem tudja valaki?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a szokásos, először 290.- aztán később 99.-.

      Törlés
  2. Ilyesmi karperecem van nekem is mint az 1. :P

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Díjat kaptál tőlem :)
    http://adryennbeauty.blogspot.hu/2012/07/dijat-kaptam-szemelyes-tag.html

    VálaszTörlés
  4. Szia! :)
    Nagyon teteszik a blogod, olyan szép ez a rózsaszín háttér! :)
    A Catrice paletta nekem is megvan, még tesztet is csináltam róla, ha van kedved, kukkants be! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Szia! Tetszik a blogod, fel is iratkoztam. Hasonló a stílusunk, nagyon tetszenek a képeid ott fenn. :)
    A Catrice paletta nagy vágyam nekem is... :)
    Nálam van egy nyereményjáték, ha van kedved, nézd meg:

    http://roseballerina.blogspot.hu/2012/07/nyeremenyjatek-eloszor-nalam.html

    VálaszTörlés