2012. június 23., szombat

Sminkverseny: Angel make-up

Sziasztok!

Neveztem Evelin és Szilvi sminkversenyére, ezt a sminket az első fordulóra készítettem. A téma farsang/halloween volt, és hozzám az első áll közelebb. Visszagondoltam a gyerekkoromra és arra, hogy mi volt a kedvenc farsangi öltözékem akkoriban. Az oviban egyszer angyal voltam és egy gyönyörű ruhám volt szárnyakkal. Mivel ez a legkedvesebb emlékem, ezt igyekeztem megvalósítani. Sajnos nem sikerült közel sem úgy, ahogy akartam és a képek sem lettek szépek, nem hozta ki a színeket, tónusokat egyáltalán. Ha nem hagytam volna az utolsó pillanatra és lenne időm, másikat készítettem volna, de már nincs. Így szerintem evvel a versennyel újabb tapasztalatokat gyűjtöttem, és legközelebb már tudom, hogy hagyni kell időt az elkészítésre.

A közös poszt az alábbi linken érhető el, ahol kommentelés útján tudtok szavazni. Ha esetleg tetszik a sminkem, kattints!

http://avianarahl.blogspot.hu/2012/06/1-fordulo-halloweenfarsang.html
http://florysworld.blogspot.be/2012/06/sminkverseny-angel-make-up.html







2 megjegyzés: