2012. május 23., szerda

TESZT: Yves Rocher - Kétfázisú szemfestéklemosó

Sziasztok!

Elég egyértelmű, hogy eléggé rákattantam az Yves Rocher-ra, így most tőlük hoztam egy terméket, méghozzá a kétfázisú szemfestéklemosót. 

Nem sok leírás van róla a honlapon, csak annyi, hogy mindenféle, még a vízálló szemfestéket is eltünteti. Használat előtt fel kell rázni és egy vattapamacs segítségével alkalmazni. 


Összetevők (INCI lista):  (Mit olvashatunk le az összetevőlistáról?) 
Water / AquaEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nagyon sok,  Cyclopentasiloxaneeo|szilEWG Kockázat: 3, EWG Adat: Korlátozott,  IsohexadecaneeoEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  Cyclohexasiloxaneeo|szilEWG Kockázat: 2, EWG Adat: Korlátozott,  Centaurea Cyanus (Cornflower) ExtractEWG Kockázat: 0,  MethylpropanediolEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  Propylene GlycolhEWG Kockázat: 3, EWG Adat: Közepes,  Hexyl LaurateeoEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  Sodium ChlorideEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nagyon sok,  Magnesium ChlorideEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Közepes,  Caprylyl/ Capryl GlucosidetiEWG Kockázat: 0, EWG Adat: NincsenMethylparabenta|parEWG Kockázat: 5, EWG Adat: Közepes,  Tetrasodium EdtaEWG Kockázat: 2, EWG Adat: Közepes,  Ethylparabenta|parEWG Kockázat: 4, EWG Adat: Közepes,  Green 6 / CI 61565szEWG Kockázat: 2.5

Nem használtam nagyon még kifejezetten szemfestéklemosót, így nem nagyon tudom a kifejezetten szemre specifikus lemosókkal összehasonlítani, csak a sima sminklemosókkal. Hát el kell mondjam, hogy ezerszer jobb. Annyira könnyen és kíméletesen hozza le a sminket, hogy hihetetlen. Még a zselés tust sem kell dörzsölgetnem, pedig avval eddig minden lemosómnak meggyűlt a baja. Kétfázisú, így nagyjából egyértelmű, hogy olajos, ennek köszönhetően olajos érzést is hagy maga után, ami sokaknak zavaró lehet, de engem nem frusztrál különösebben, nem mondanám hátránynak. 

Csak a szememre használom (természetesen), a többi sminket a Sunfleur sminklemosó tejével szedem le. A kettő együtt nagyon hatékony és szépen megtisztítja az arcomat este a napközben felhalmozódott szennyeződésektől. 


125 ml-t kapunk 8€ körüli összegért (otthon nem tudom mennyibe kerül, de biztosan olcsóbb), én ajándékba kaptam a barátnőmtől, de biztosan újra fogom vásárolni, sokszor akciós, 3-4€ körül teljesen megéri megvenni. 

Ti használtátok már ezt a szemfestéklemosót? Melyik sminklemosó a kedvencetek? 

4 megjegyzés:

  1. nekem is hasonló van,csak nem kétfázisú .. és lila üvegben van,de ha elfogy akkor majd ezt is kipróbálom :P

    VálaszTörlés
  2. Én még nem használtam, de pont tegnapelőtt kaptam egy másfajta YR sminklemosót és eddig nagyon szimpi :]

    VálaszTörlés
  3. Nekem si kívánságlistás, köszi h írtál róla, most már meg merem venni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon bejött és akciósan egyáltalán nem drága, szóval bátran. :)

      Törlés