2012. május 6., vasárnap

Díjakat kaptam!


Sziasztok!

Mindig nagyon örülök, amikor díjakat kapok, mert ez is egy visszajelzés, ráadásul nem az olvasóktól, hanem más bloggerektől, ami szintén sokat jelent nekem. Az első díjat SzilviKlau és Kitti, a másodikat Adrienne ajándékozta nekem, Adri pedig mindkettővel meglepett.
Köszönöm szépen mindenkinek! 



A díjadományozás szabályai:
Válassz 5 blogot, amelynek kevesebb, mint 200 követője van, és add át a díjat. 
Köszönd meg a díjat annak,akitől kaptad.  
Jelentesd meg a blogodon azon személyek listáját, akiknek a díjat továbbadod, és hagyj üzenetet a blogjaikon, hogy tudjanak róla, megkapták a díjat.  
Ossz meg 5 dolgot magadról, amit az olvasóid még nem tudnak rólad.




Szabályok:
1. Köszönd meg neki és linkeld be azt, akitől kaptad.
2. Írj magadról 7 különböző dolgot, bármi lehet az.
3. Add tovább ezt a díjat 15 másik bloggernak.

Írok magamról pár dolgot:

  • 22 éves fejjel még mindig 2 plüssel alszom.
  • Imádok főzni és sütni.
  • Laktam már Montenegróban, Dániában, Szlovéniában, most pedig Belgiumban. (Ez utóbbit nyilván sokan már tudjátok.)
  • Szeretnék élni egy picit Párizsban is.
  • Babarózsaszín és fehér a mostani szobám. 
  • Mindig nagyon szerettem volna igazi koszorúslány lenni, erre 21 évesen került sor először életemben.
  • A kedvenc macskám Bencének hívták, én pedig Bence névnapon születtem.
  • Néha egész nap pizsiben lennék.
Most hirtelen ennyi jutott eszembe, de csomó minden van még biztosan. Ha eszembe jut valami, fel fogom írni és ha elég sok összejön, kaptok belőle egy posztot. 

A szabályokkal ellentétben, én nem adnám tovább konkrét blogoknak, hiszen mostanra már akiknek adnám, megkapták legalább egyszer. Szóval én MINDENKINEK adom, akit szeretek. A nagy részük tudja, mert akiket sokat olvasok, oda kommentelek is, de ez mostanában egyre kevéssé jellemző rám, mert már annyira sokat olvasok. De azért igyekszem. 
Köszönöm még egyszer mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése