2012. április 10., kedd

TESZT! - Essence mySkin tinted moisturizer

Sziasztok Szépségek!

Már legalább egy hete készülök Nektek evvel a poszttal, végre meg tudom írni. Ma egy színezett hidratálóról lesz szó, méghozzá az Essence mySkin termékcsalád új tagjáról. Mióta napvilágot látott a hír, hogy egy ilyen krémet fognak piacra dobni, nagyon vártam, és amikor elkezdték a sminkes polcokat feltölteni új dolgokkal, folyamatosan ezt a krémet kerestem. Pár hét után egy helyen végre találtam, de a sötétebb verziót, viszont pár napra rá összefutottam egy világosabb árnyalattal is. Nem hagyhattam ott. 

Előre le kell szögezzem, hogy még nem használtam sem ázsiai BB krémet, se európait, se színezett hidratálót. Eddig nálam teljesen elvált a hidratálás és az alapozás, viszont volt egy késztetésem rá, hogy    kipróbáljak egy ilyen terméket. Nyilván nem veszi fel a versenyt az ázsiai BB krémekkel, nem is az a célom, hogy ezt feszegessem, egyszerűen csak bemutatom ezt a krémet. 


A megszokott mySkin dizájnnal érkezett, papírdobozban, nekem evvel semmi problémám nincs. A szín és a minta szerintem egyszerű és letisztult. Maga a krém egy műanyag tubusban található, méghozzá 50 ml-es kiszerelésben. Az a fajta csomagolás, amit szét kell vágni, hogy az utolsó cseppeket is felhasználhassuk. 


A világosabb árnyalatot választottam. Ahogy a csomagoláson is látszik, olajmentes és igazodik a bőr tónusához.


Nézzük mit ígér: intenzív ellátást és friss, kellemes érzést.  Az enyhén színezett krém alkalmazkodik a bőr tónusához, hogy biztosítsa a természetes, sima kinézetű arcbőrt. Barack kernel olaj, acai bogyó kivonatok kényeztetik a bőrt, és akár 24 órán keresztül is védelmet nyújt a kiszáradás ellen. Mi több, fényvisszaverő pigmentekkel biztosít csillogó finom természetes ragyogást. UVA/UVB szűrőt és illatanyagot tartalmaz.






A színétől először megijedtem, hogy még ez is túl sötét lesz, de rájöttem, hogy tudatosítanom kell magamban, hogy ez nem egy alapozó. Emiatt elsőre furcsa is volt, amikor felvittem, nem tudtam, hogyan dolgozzam el, de végül úgy döntöttem, mint egy hidratáló krémet, a kezemmel körkörös mozdulatokkal beledolgoztam a bőrömbe. 


Az illatát nagyon szeretem, jellegzetes barack illata van, de erre fel is hívják a figyelmet, szóval, aki nem bírja az illatokat, annak nem ajánlom, mert még felvitel után is érezni egy darabig. 

A tapasztalataim nagyon pozitívak vele kapcsolatban, az elvárásaimnak teljes mértékben megfelelt. Felvitelkor érezni, hogy az arcomon van, de lehet túl sokat használtam belőle, viszont nem kelt alapozó érzetet. Kell neki idő, mire teljesen felszívódik és beépül a bőrbe, de valóban nagyon szépen igazodik a bőr tónusához és egységesíti azt, ami nekem nagyon fontos szempont. A nagyobb, pirosabb pattanásokkal nem bánik el, korrektor ajánlott rájuk, de azoknak, akiknek nem sok pötty van az arcukon, nyugodt szível ajánlom. Én a fixálás kedvéért púdert mindig teszek rá a T-vonalban, de szerintem enélkül is bőven megállja a helyét. 

Nekem nagyon száraz és vízhiányos a bőröm, így én elvből nem hagyom el az arckrémezést, tehát arról, hogy önmagában mennyire hidratál, nem tudok véleményt formálni, de szerintem nem lehet vele probléma. 



Ami az árát tekinti, verhetetlen, hiszen mindössze 600 Ft-ba kerül, ami miatt szerintem egy próbát megér, még ha nem válik be, akkor is. 

Végül egy előtte-utána kép az arcomról, szerintem elég meggyőző, de döntsétek el Ti!



Ti vásároltatok már ebből a termékből? Mik a tapasztalataitok? 

7 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, biztos, hogy ki fogok próbálni egyet az essence színezett hidratálói közül. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik! Még nem használtam Essence arcápolási termékeket, ilyen krémeket, de megnézem majd és beszerzek egyet, főleg 600 (?) forintért..nagyon durva :D

    VálaszTörlés
  3. Én is ki fogom próbálni.
    Remélem, hogy lehet kapni Müllerben.

    VálaszTörlés
  4. nekem ez ára vonzó, lehet én is kipróbálom ennyiért:) bár rendeltem "rendes" BB krémet is...
    mennyire volt tartós napközben?

    VálaszTörlés
  5. Csak Müllerben lehet kapni? :-(

    VálaszTörlés
  6. Nekem jól bírta a napközbeni strapát, nem volt vele gondom.

    Ha jól tudom a mySkin termékcsalád csak a Müllerben kapható!

    VálaszTörlés
  7. én szeretem a színezett hidratálókat. a kedvencem az avonos...az picit csillog is, nem matt. kis púderrel lemattítom t vonalban az orcák meg picit ragyoghatnak.

    VálaszTörlés