2012. április 1., vasárnap

Nail Club Green

Sziasztok Szépségek!

Újabb vasárnap, újabb Nail Club. Olyan gyorsan szalad az idő, ráadásul épp hazautazásban voltam és rossz blogger módjára nem csináltam meg előre a posztot, így ez nem lesz túlságosan kreatív munka tőlem. A koncepció most kicsit más volt, nem egy témát adtunk meg, hanem egy színt emeltünk ki, aminek dominálnia kell a munkánkban. A zöld színre esett a választásunk. Nekem ez nagyon tavaszi, így a körmöm is ilyen lett, világos, és a zöldülő fűre próbál emlékeztetni.

Alapnak az Orly Green Apple lakkját használtam, a csíkokhoz Catrice 600 After Eight (sötétebb) és Essence Colour & Go 79 Viva la green-t, a pöttyök pedig Essence Colour & Go 93 C'est la vie!







A többiek munkái:


Vendégbloggerünk, Nóra: 

http://alanora.blogspot.com/2012/04/nail-club-green.html

12 megjegyzés:

  1. Azta, tök szép lett, mikor írtad, hogy egyszerű azt hittem kifested zöldre és annyi :D Egyszerű és nagyszerű! :)

    VálaszTörlés
  2. Remek, nagyon ügyes vagy, szép lett :)

    VálaszTörlés
  3. Húsvét jutott róla eszembe :) tetszik:)

    VálaszTörlés
  4. Nem is tudom miért írtad, hogy összecsaptad, meg hogy ne várjunk nagy durranást... NEKEM NAGYON BEJÖN :)))) Ötletes és cuki :) TETSZIK :P

    VálaszTörlés
  5. Hú ez nagyon szép lett, tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm mindenkinek, nem gondoltam hogy ekkora sikere lesz, tényleg kb 10 perc alatt készült. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szupi lett, az alapötlet nem bonyolult és mégis milyen látványos!

    VálaszTörlés
  8. Hú ez nagyon jó lett Flory! Nagyon tetszik a minta :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyooon jóóóó <3
    gagazsani.blogspot.com

    VálaszTörlés