2012. február 8., szerda

TESZT: Sunfleur kímélő, sminklemosó arctej

Sziasztok Szépségek!

Ma egy tesztet hoztam Nektek, méghozzá a Sunfleur új termékei közül egyet. Tudjátok, hogy én is kaptam 2 krémet tesztelésre, velük is jövök hamarosan, de most erről ejtenék pár szót. Már az első pillantásnál nagyon kíváncsi lettem rá, megfogott a csomagoláson levő minta, ami nagyon tetszik. Amikor végre találkoztam velük a Müller polcain, hezitáltam először, hogy melyiket vegyem meg, de végül a sminklemosós változatra esett a választásom. 


Amit a Sunfleur ír róla: 
"Arcbőrünk ápolásakor kiemelten fontos a mindennapi arctisztítás a sminktől és a szennyeződésektől. Amennyiben ezt nem tesszük meg, a pórusainkat eltömítő szennyeződések megakadályozzák pl. az éjszakai krémek aktív anyagainak felszívódását és a bőrünk regenerálódását. Ebben nyújt segítséget a Sunfleur Kímélő, sminklemosó arctej, amely hatékonyan távolítja el a napi sminket, valamint az arcbőrre került egyéb szennyeződéseket. Hozzáadott illatanyagot nem tartalmaz, így kiválóan alkalmas a szemkörnyéki smink eltávolítására is. Természetes aktív anyagai a hársfa kivonat és a grapefriut-mag olaj, valamint a panthenol nyugtató, gyulladást csökkentő hatásúak. Allantoin tartalmának köszönhetően kiváló sejtregeneráló hatású, a bőrnek bársonyos érzetet ad."



A kiszerelés a már megszokott pumpás változat, ami szerintem nagyon kényelmes és ha több ilyen terméked is van, akkor szép egységes kinézetet ad. Nekem nagyon tetszik, hogy ugyanolyanok és csak a matricájuk más. A pumpa pedig tökéletesen megfelel az adagolásra. Ami engem nagyon megfogott, az a grapefruit frissítő illata. Még sosem volt ennyire jó illatú sminklemosóm. Textúrája könnyed, maga a lemosó fehér színű, olyan, mint egy hidratáló, nagyon finom selymes tapintásra.


Hatékonyságát tekintve én teljesen meg vagyok vele elégedve, szépen lehoz minden sminket, nem kell egyáltalán dörzsölni a szemem. Amit leír, azt be is tartja, ugyanis (hasonlóan a csoki maszkhoz) iszonyatosan finom, bársonyos tapintású lett a bőröm tőle. Ha este használom, nem is mindig szoktam krémezni utána, mert úgy érzem ez önmagában eléggé hidratál. Néha reggel is használok belőle egy picit, mert olyan jó érzés a bőrömet tapintani utána. 


Nálam tehát átment a vizsgán, 10/10 pont újra a Sunfleurnek. Örülök, hogy ismét egy termékük bevált nálam. Biztos vagyok benne, hogy újra fogom vásárolni. Ami az árát illeti, én Müllerben vettem, eddig máshol nem is láttam (mondjuk Auchanba, Douglasba, gyógyszertárba sosem szoktam keresni) és 900 Ft volt. Szerintem egyáltalán nem sok érte. Ha eddig hezitáltatok, remélem segítettem egy kicsit. 


2 megjegyzés:

  1. Olyan szép csomagolásuk van a Sunfleur termékeknek *_* Mármint az elején az a minta!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon bejövős így, ahogy leírtad. :)

    VálaszTörlés