2012. február 14., kedd

New Look Shoe Gallery Spring 2012

Sziasztok Szépségek!

Bizonyára feltűnt már Nektek, de akinek nem, annak most mondom, hogy iszonyatosan cipőmániás vagyok. Egyszerűen olyan melegség tölt el egy cipőboltban, hogy arra nincsenek szavak. Imádom a topánkákat, azon belül is a magassarkúak a gyengéim, mostanában a színesek. Sajnos nem nagy gyűjteményem van, bár sokan ettől is kiborulnak, de az álmom egyszer egy egész szoba tele cipőcskékkel.
Általában igyekszem elkerülni a cipőboltokat, mert mindig csak a szívem fájdítom, de néha muszáj. Így volt ez ma is, tudtam, hogy nem szabad bemenni, de már mindegy volt. 
A New Look cipős részlegétől egyszerűen kikészülök. Meseszép darabokat lehet kapni és egészen megfizethető áron. (Olcsóbb, mint a Zara cipők)
Semmi nem vettem, de próbálgattam, én imádtam mindet. :) Gondoltam megmutatom Nektek is a szerelmeimet. Tudom, hogy otthon nincs New Look és nem is az a célom, hogy fájdítsam a szíveteket, mert szerintem most szinte bárhol nagyon szép cipőket kaphatunk, legalábbis én akárhol voltam, a tavaszi kollekció igencsak megéri a pénzét. 

Ez az első az abszolút szerelem, ezt tuti meg fogom venni, mert imádtam. Kényelmes is, csinos is, nem tudok mit mondani. :) 
24.99 €

Evvel a fajta cipővel szoktam gondjaim lenni, van egy feketém és néha megfájdul a lábujjamnál a lábam. De ilyen cipőért még azt is túlélem. :) 
24.99 €
 Amik most jönnek, egyiket sem próbáltam fel, ezeket a honlapon néztem, de legközelebb nem szalasztom el őket sem. 
39.99 €

32.99 €

32.99 €

39.99 €

39.99 €
 Ez egy olyan kényelmes cipő, hogy elmondani sem tudom. Nem is gondoltam volna. Ezt is nagyon szeretném magaménak tudni, csak még nem tudom melyik legyen. A kék és a leopárd is nagyon nagyon tetszik. 

29.99 €

29.99 €

Ennyi lett volna, Nektek melyik tetszik? Vagy milyen a mostani álomtopánotok? Ha van kedvetek töltsetek fel képeket a facebook oldalamra. Puszi és Boldog Valentin Napot!




2 megjegyzés:

  1. Én Office Shoesból nude Kitten egyszerű platformosat szeretnék *_* az mennyire szép. De ez a piros masnis se semmi^^

    VálaszTörlés
  2. New Look cipőket lehet otthonról rendelni,akérmennyi dolgot rendelsz,8 font a kiszállítási költség ;)

    VálaszTörlés