2012. február 22., szerda

H&M 2012 Spring

Sziasztok!

Ahogy tegnap ígértem, megmutatom miket szemezgettem ki a H&M tavaszi kollekciójából. Már akkor el voltam ájulva mikor először láttam az üzletben és azóta egyre jobban szerelmes vagyok. Csomó olyan darab van egyébként, amit ott láttam, de nem tudtam összepárosítani a weblapon levőkkel. A másik pedig, hogy ugye mind fel kell próbálni és csak akkor derül ki valóban hogyan állnak a darabok. A kiegészítőkkel és cipőkkel ilyen gond nincs, vagyis a cipőnek azért kényelmesnek kell lennie, de abból azért könnyebb szemezgetni, mint a ruhákból. Nadrágokat és blézereket nem válogattam, mert azoknak fontosabb az anyaga, meg a szabása, főleg a nadrágokkal vagyok gondban, utálok is vásárolni, mert mindig felpróbálok ezret mire végre találok egyet. Na de száz szónak is egy a vége, ezek nagyon tetszenek. Ti kinéztetek már valamit? 














2 megjegyzés:

  1. óóóó mennyire jók! Most kaptam meg a Mango tavaszi katalógusát...abban is olyan szép ruhák vannak. Ennyi mindent nem tudok vásárolni, mint amennyit szeretnék már...! :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem a dzseki tetszik a legjobban, régóta szemezek egy ilyen színű bőrkabáttal:)

    VálaszTörlés