2012. február 19., vasárnap

FOTD - purple harmony

Sziasztok!

Az internetmentes egy hónapom alatt azt gondolná az ember, hogy mennyi sminkes poszthoz való anyag gyűlhetett fel, de sajnos ez nem így van. Nagyon keveset sminkeltem és még annál is kevesebbet fényképeztem. Ígérem, ezen a közeljövőben mindenképp változtatni fogom, mert ez így nem járja, hogy halmozom a cuccokat, de alig használom őket. (Van olyan dolgom, amit még november elején otthon vettem és hozzá sem nyúltam.)
Az egyik örök klasszikus nálam a lila smink, amit bármikor pikk-pakk elkészítek, és imádom is. Semmi extra, csak lila pulcsit vettem fel és ezt kívánta meg a dolog. :) 
A szememre a Catrice duomat, a számra pedig az Essence Crystalliced 02 szájfényét használtam. Az arcomon szerintem nem volt alapozó, csak a Catrice Multi Colour púdere. 





9 megjegyzés:

  1. ne*****, hogy alapozó nélkül ilyen bababőröd van *.* nagyon széép :) jól áll a lila, sajnos nekem annyira nem, vagy legalábbis a sötétebb árnyalatokat hanyagolom :D

    VálaszTörlés
  2. Nikókám Te milyen bababőrről beszélsz? Tudod mennyi kis fekete miteszerem van? Naponta kell radírozni az arcom, hogy kitisztuljanak a pórusaim. :) A lilával meg bátra próbálkozz csak. :)

    Nóri: Köszönöm!

    Tündérke: :*

    VálaszTörlés
  3. Szép a smink és a képek is :) A lila nálam is nagy kedvenc! Én se szeretem fényképezni a sminkemet, mert SOHA nem néz ki úgy képen, mint élőben, és akkor én a falnak megyek :D lol

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, és jól is áll, nekem az utolsó előtti kép a kedvenc, olyan bájos. (nem jutott jobb szó eszembe rá :D)

    VálaszTörlés
  5. Tök jól áll neked a lila:) kiemeli a szemed :)

    VálaszTörlés
  6. én is imádom a lilát,szuper :)

    VálaszTörlés
  7. de szép! jól áll ez a lila:)

    VálaszTörlés