2011. november 27., vasárnap

NOTD - Meet me now + Prices Prunella

Sziasztok!

Két Essence Colour&Go lakkot fogtok ma látni, ezeket a legutóbbi vásárlásom során szereztem és már nagyon kíváncsi voltam rájuk. Mivel a színek illenek is egymáshoz, gondoltam egy körben le is tesztelem őket. 
A rózsaszín árnyalat a Meet me now, hát evvel picit meggyűlt a bajom. Igazából egy vastagabb rétegben is jól fed, lehet így kell majd legközelebb alkalmaznom. Én most két rétegben festettem, alap és fedőlakkal és nagyon sérülékeny volt még jóval később is. A színe viszont imádnivaló, nekem nagyon tetszik. 
A barnás szín kicsit lilásan holografikus, ezért tetszett nagyon, ezt a képek sajnos annyira nem adják vissza, de evvel jóval könnyebb dolgozni, csak arra kell figyelni, hogy ne legyen csíkos. Azt kellett megállapítanom, hogy a gyöngyházas lakkokkal valahogy könnyebb dolgozni. Minden esetre mindkettő nagyon tetszik, sokat fogom őket használni azt biztos. 2-3 nap után megkoptak nekem, de ez nálam nem is szokott annyira fontos lenni, hogy egy hétig tartson, mert sűrűn cserélgetem a színt a körmömön. :) 
Ára: 1,29 € (otthon 349.-)






1 megjegyzés: