2011. november 15., kedd

Mini haul - DM :)

Sziasztok!

A fejem ezer felé, izgulok, pakolok, minden bajom van, úgy gondoltam ha egy kicsit elterelem a figyelmem, annak nem lehet rossz vége. Nem akartam posztolni, de volt egy pár dolog, amit meg szeretnék mutatni és nem is tudom mikor fogok tudni legközelebb. Nyugi, ez nem heteket jelent, amint tudok írok persze. :)

Először is, vettem még a Tescoban valamelyik nap egy 3 darabos ajakbalzsam szettet, ami természetes összetevőkből készült. Nagyon tetszik nekem, volt testápolós is, de ez jobban megfogott most. Egyenként 7 ml-esek, mindhárom különböző illatú: mango-nektarin, shea vaj-kókusz és csipkebogyó-gránátalma. Eddig csak a mangósat próbáltam ki, nagyon tetszik. "Finom" is és puhítja is az ajkam. Nagyon sok időbe telik nekem, amíg egy ajakápolót elhasználok, de amióta rákaptam az ízesítettekre, azóta látok reményt. :)






Ma még volt egy két dolgom, amit el kellett intéznem és bementem a DM-be, hogy megnézzem történt-e csoda és kint van-e a Vampire's, de hát nálunk még mindig semmi. :( Kitették viszont az Alverde új kollekcióját, a masnisat. Végignéztem, de annyira nem fogott meg. Vettem viszont két dolgot, mert hát valamit muszáj és mivel már van tusecsetem, hála Áginak, vettem egy fekete zselés tust.



A Manhattan Luxopolis kollekcióból elég sűrűn láttam még itt-ott, de mindig csak konkrétan 1 darabot és ezt jelnek tekintettem, hogy most már tényleg meg kell vennem az egyik szemhéjpúdert. :) Ma így is tettem, persze itt is ezt volt az egyetlen darab. :)




Ajakápoló szett: 649.-
Manhattan Luxopolis szemhéjpúder: 499.-
Essence gel eyeliner: 899.-

4 megjegyzés:

  1. Az ajakbalzsamoknak biztos brutálisan finom illatuk lehet *.*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néznek ki az ajakbalzsamok, szerintem majd én is beszerzem őket, ez a 3 fajta volt csak?

    VálaszTörlés
  3. jahj ajakápolókat akarok....:O ilyet..remélem nálunk is lesz ilyen ha holnap benézek a tescoba..:D

    VálaszTörlés
  4. az első soron volt nálunk az ilyen akciós sor végén, ahol most a karácsonyi csomagok vannak. ez a 3 fajta volt csak, és ezeket sem én válogattam, hanem így egyben van szettben. Isteni illatuk és ízük van :)

    VálaszTörlés