2011. november 22., kedd

Cosmopolitan paletta

Sziasztok!

Tegnap rengeteg képet csináltam, ezáltal sok piszkozat bejegyzést is, hogy legyen nekem is előre bekészített posztjaim, amihez csak egy rövidke szöveget kell írni. Ez lenne az egyik. Láttam már egy bloggernél, hogy evvel a palettával fog megjelenni a decemberi Cosmo, de nem fogott meg szinte semennyire sem. Nem is terveztem megvenni, de a reptére kerestem valami olvasnivalót és végül ezt vettem meg. Nem figyeltem, hogy a palettában volt egy törés, őszintén nem tudom megmondani, hogy már akkor is benne volt, vagy a repülés során én törtem el. 


18 színt tartalmaz, amiből 6 rózsaszín, ez számomra érthetetlen, tettek volna bele inkább még sárgát meg narancssárgát. :)




Hát a swatchokról annyit, hogy ez várható volt, hogy egy játékpalettát kapunk. A színeket alapra tettem, nem túl meggyőző, kíváncsi leszek sminkben mennyire szuperál jobban majd rendes primer fölött, mert itt sima alapozót használtam.



Egyszer a Maximához is járt egy paletta és azt a mai napig szeretem és használom, sokkal jobb minőségű ennél szerintem. 

Megvettétek ezt az újságot? Mennyire szoktak beválni Nektek az ilyen ajándék termékek?

5 megjegyzés:

  1. Egyszer még jó régen 4-5 évvel ezelőtt Maybelline rúzsok voltak benne ajándéknak, azt hiszem vagy lehet keverem az IM-mel és barátnőmmel azzal szórakoztunk, hogy ha mentünk valahova kifestettünk vele, mert nagyon élénk rózsaszín volt, amit le sem lehetett mosni semmivel, se sminklemosóval se semmivel,., úgyhogy én Cosmotól jobb minőségű palettát vártam volna >.<

    VálaszTörlés
  2. szèp a zold.egy ajàndèk palettàtòl ne vàrj sokat:))

    VálaszTörlés
  3. használd valami alappal. úgy jobb. (én is teszteltem, nézd meg a különbséget)

    VálaszTörlés
  4. nincs mit. én is csak ismerkedem a szemhéjalapozóval :) nemrég vettem. amúgy sminkhez még nem használtam a palettát

    VálaszTörlés
  5. nekem is nem olyan rég óta van szemhéjalapozóm, előtte sima alapozót használtam a szememre is. a palettát én sem próbáltam még ki, de lehet ma építek belőle valamit délutánra :)

    VálaszTörlés