2011. november 9., szerda

Christmas makeup

Sziasztok!

Még csak november első fele van - najó, lassan közepe - de már mindenhol azt olvasom, hogy mindenki készül a karácsonyra, már vásárol, vagy legalábbis ötletel. Nekem még egyik sem fordult meg a fejemben, bár ez annak is köszönhető, hogy más dolgokkal vagyok elfoglalva. Ettől függetlenül nekem is eszembe jut már a karácsony és ma azon gondolkodtam, hogy az ünnepek közeledtével milyen színekhez nyúljak majd. Természetesen az ezüst, arany és bronz kihagyhatatlan, emellett a piros, a zöld és a világoskék színek is mind a szeretet ünnepére emlékeztetnek. Nagyon várom már a karácsonyt és ma kicsit elkapott a hangulat, így gondoltam hozok nektek pár képet - google - karácsonyi sminkekről.







Persze a csillogás is elengedhetetlen, sőt, a mindenféle strasszok, gyöngyök és extrém kiegészítők is nagyon ünnepiek egy-egy alkalmi sminknél. 

Ti hogyan sminkelitek magatokat karácsony környékén? Használjátok ezeket a színeket? 

1 megjegyzés:

  1. imádom az arany-fekete kombinációt:) vagy az ezüstöt , arról mindig a hó jut eszembe :)

    VálaszTörlés